مدل جدید هواوی واچ جی تی

دو مدل جدید هواوی واچ جی تی معرفی شدند

دو مدل جدید سری واچ جی تی ساعت های هوشمند هواوی به نام‌های هواوی واچ اکتیو ادیشن (Huawei Watch Active Edition) و هواوی واچ الگانت ادیشن (Huawei Watch Elegant Edition) معرفی شدند. در ادامه با مشخصات فنی، قابلیت ها و قیمت آن‌ها بیشتر آشنا شوید.

هواوی در اکتبر گذشته همراه با گوشی‌های خانواده میت 20 خود از یک ساعت هوشمند جدید به نام واچ جی تی پرده برداشت. این کمپانی چینی شب گذشته و در خلال رونمایی از گوشی‌های خانواده پی 30 خود، از دو مدل جدید هواوی واچ جی تی نیز رونمایی کرد. این دو مدل واچ جی تی Active Edition و یک نسخه‌ی کوچک‌تر به نام واچ جی تی Elegant Edition است که مختص کاربرانی با اندازه‌ی مچ کوچک‌تر ساخته شده است.

مشخصات دو مدل جدید هواوی واچ جی تی

مدل جدید هواوی واچ جی تی

مدل جدید هواوی واچ جی تی الگانت ادیشن دارای فریم سرامیکی 42 میلی‌متری، یک نمایشگر 1.2 اینچی با وضوح 390 در 390 پیکسل از نوع AMOLED و یک بند از جنس فلورولاستومر است. آن همچنین شامل یک باتری کوچکتر نیز می‌شود که با هر بار شارژ می‌تواند یک هفته استفاده را ارائه کند. این درحالیست که مدل بزرگ‌تر 46 میلی‌متری، با هر بار شارژ تا 2 هفته شما را از زدن مجدد آن به برق، بی‌نیاز می‌کند. سایر مشخصات آن با خواهر کوچکترش یکسان است. گفته می‌شود مدل جدید هواوی واچ جی تی الگانت ادیشن در دو رنگ مشکی و سفید و با قیمت 229 یورو عرضه خواهد شد.

مدل جدید هواوی واچ جی تی

در آن سمت هواوی واچ جی تی اکتیو ادیشن با دو رنگ جدید سبز و نارنجی عرضه خواهد شد. این دو مدل جدید دارای بدنه‌ی تیتانیومی خاکستری با فریم بازطراحی شده هستند، اما سخت افزاری داخلیشان نسبت به مدل سال گذشته تغییری نکرده و همچنان دو هفته عمر باتری را ارائه می‌کنند. هواوی می‌گوید قیمت این مدل‌ها نیز 249 یورو خواهد بود. هیچ اطلاعاتی از زمان عرضه‌ی این مدل موجود نیست.

مدل جدید هواوی واچ جی تی

علاوه بر این، قابلیت جدیدی به واچ جی تی به نام حالت Triathlon‌اضافه شده که به شما اجازه می‌دهد فعالیت‌هایی نظیر شنا، دوچرخه سواری و دویدن در مسافت طولانی را ردیابی کنید. این قابلیت با یک به‌روزرسانی جدید به زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*