پاور بانک 40 واتی هواوی

با پاور بانک 40 واتی هواوی تمام گجت‌های خود را شارژ کنید؛ حتی لپ‌تاپ!

در بسیاری از مواقع، محدودیت‌هایی برای شارژ گجت های مختلف با پاوربانک وجود دارد. اما با این پاور بانک 40 واتی هواوی نه تنها گوشی هوشمند، تبلت، ساعت هوشمند و دوربین؛ بلکه می‌توانید لپ تاپ خود را نیز شارژ کنید. آن هم به لطف فناوری SuperCharge، بسیار سریع!

به تازگی کمپانی چینی در کنار ایربادهای Freebud و FreeLace، یک پاور بانک برخوردار از باتری 12000 میلی‌آمپر ساعتی را نیز رونمایی کرد. گفته می‌شود که این پاور بانک 40 واتی هواوی ، تاییدیه ایمنی شرکت آلمانی TUV Rheinland را نیز دریافت کرده؛ چیزی که در عالم پاوربانک‌ها بی‌سابقه است.

پاور بانک 40 واتی هواوی

بنابر ادعای هواوی، پاور بانک جدید می‌تواند در عرض تنها 30 دقیقه، باتری گوشی پی 30 پرو را تا 70 درصد شارژ کند. این در حالیست که یک شارژر 10 واتی در همین زمان، درصد شارژ گوشی را به 26 می‌رساند. حتی پاوربانک سوپرشارژ 22.5 واتی هواوی نیز در مدت 30 دقیقه، تنها می‌تواند باتری گوشی را تا 50 درصد تغذیه کند.

پاور بانک 12000 میلی‌آمپر ساعتی هواوی، به شکل دو طرفه 40 واتی است. به این معنی که نه تنها خروجی پرسرعت 40 واتی را برای شارژ گجت های سازگار به ارمغان می‌آورد؛ بلکه خود نیز یک ورودی فوق سریع 40 واتی دارد. نتیجه اینکه شارژ شدن کامل آن، تنها 2 ساعت و 14 دقیقه زمان می‌برد؛ در حالی که یک پاور بانک 12000 میلی‌آمپر ساعتی 10 واتی، چیزی حدود پنج ساعت و نیم وقت نیاز دارد تا به طور کامل شارژ شود.

پاور بانک 40 واتی هواوی

نکته دیگر اینکه باتری 12000 میلی‌آمپر ساعتی این محصول، از نوع اکسید لیتیوم-کبالت و مشابه باتری گوشی پی 20 پرو است. با وجود چنین باتری بزرگی، پاور بانک 40 واتی هواوی تنها 227 گرم وزن دارد و هنگام حمل کردن، مشکلی ایجاد نمی‌کند. همچنین از هر دو خروجی تایپ A و تایپ C پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین می‌توان با آن لپ تاپ هایی را که از درگاه شارژ USB-C برخوردارند نیز شارژ کرد.

پاور بانک 40 واتی هواوی

این پاور بانک سوپر شارژ هواوی، در رنگ‌های سفید و آبی موجود خواهد بود؛ اما کمپانی چینی هنوز قیمت و تاریخ عرضه‌ی آن را اعلام نکرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*