سونی RX0 II

دوربین مقاوم و کوچک سونی RX0 II معرفی شد

دوربین مقاوم و کوچک سونی RX0 II رسما معرفی شد. این دوربین می‌تواند ویدیوهایی با وضوح 4K را بدون نیاز به حافظه‌ی خارجی ضبط کند. در ادامه مشخصات فنی، قابلیت‌ها و قیمت آن را مشاهده کنید.

سونی دومین نسل دوربین فیلمبرداری مستحکم و جمع و جور RX0 را معرفی کرد. سونی RX0 II از نظر اندازه و شکل مشابه نسل گذشته‌ی خودش است، اما برخی قابلیت‌های آن بهبود پیدا کرده که در ادامه بیشتر با آن‌ها آشنا می‌شویم.

مهم‌ترین قابلیت آن،‌ حضور یک نمایشگر LCD تاشو در قسمت عقب است. در حالی که نمایشگر اولین نسل RX0 ثابت بود، این نمایشگر می‌تواند به بالا و پایین خم شده یا به طور کامل بچرخد تا بتوانید به لطف آن، از خودتان عکس‌های پرتره تهیه کنید. علاوه بر این نمایشگر جابجا شونده، سونی RX0 II همچنین در برابر نفوذ آب تا عمق 10 متری، نفوذ گرد و غبار، افتادن از ارتفاع 2 متری و اصابت یک شیء حداکثر 200 کیلوگرمی مقاوم است!

سونی RX0 II قادر به فیلمبرداری 4K داخلی است

از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان به فیلمبرداری 4K داخلی اشاره کرد. در حالی که مدل پیشین نیازمند یک ضبط کننده‌ی خارجی برای وضوح 4K بود و تنها می‌توانست با وضوح Full HD به صورت داخلی ویدیوها را ضبط کند، این مدل می‌تواند ویدیوهایی با وضوح 4K و نرخ 30 فریم بر ثانیه‌ای را به صورت داخلی و با سرعت روی یک کارت SD ضبط کند.

سونی RX0 II

این دوربین بدون باینینگ، می‌تواند تمام پیکسل‌ها را برای یک خروجی باکیفیت بازخوانی کند. دوربین جدید سونی همچنین ارائه کننده‌ی حالت‌های Picture Profile این شرکت و S-Log 2 برای درجه‌بندی رنگ است. در اینجا خروجی فشرده نشده‌ی 4K HDMI و ضبط روی یک ضبط کننده‌ی خارجی نظیر Atomos Shinobi نیز وجود دارد. شما می‌توانید با سونی RX0 II ویدیوهای اسلوموشنی تا نرخ حداکثری 1000 فریم بر ثانیه را نیز ضبط کنید.

این دوربین به یک تثبیت کننده الکتریکی عکس نیز مجهز است. ضمنا شما می‌توانید فیلم‌های ضبط شده را توسط یک اپلیکیشن ویرایش فیلم جدید روی گوشی‌های هوشمند یا تبلت‌ها ویرایش کنید.

در بخش عکاسی، این دوربین می‌تواند از یک سنسور CMOS 15.3 مگاپیکسلی با لنز 24 میلی‌متری f4 زایس و پردازنده‌ی تصویر BIONZ X عکس‌های باکیفیتی‌ را همانند نسل پیشین خود تهیه کند. از نظر سخت افزاری تفاوتی بین نسل اول و دوم دوربین Sony RX0 وجود ندارد. حداکثر سرعت شاتر 1/32000 در ثانیه است و دوربین می‌تواند تا 16 فریم بر ثانیه به عکاسی پیاپی بپردازد. سونی ادعا می‌کند با بهبود پیدا کردن فناوری تولید رنگ در این دوربین، پوست انسان در تصاویر طبیعی‌تر جلوه می‌کند.

Optional Shooting Grip

Optional Shooting Grip

در انتها، لازم به ذکر است که دوربین سونی RX0 II همانند نسل پیشین خود، می‌تواند در کنار 5 دوربین RX0 II دیگر قرار گیرد و فیلمبرداری چند دوربینه را ارائه کند.. حداکثر 50 دوربین را می‌توان با یک اکسس پوینت که سونی به زودی آن را عرضه می‌کند، به یکدیگر متصل کرد. همچنین شما می‌توانید با استفاده از Camera Control Box حداکثر 100 دوربین را به هم وصل کنید. علاوه بر این، سونی یک گریپ دستی به نام Optional Shooting Grip را برای اتصال به دوربین و یک میکروفون متصل شونده را نیز به همراه این دوربین معرفی کرده است.

قیمت دوربین سونی RX0 II

دومین نسل دوربین جمع و جور و مستحکم سونی با قیمت پایه‌ی 700 دلاری طی هفته‌های آینده عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. چند تا هدف داره سونی