شیائومی می 9 ایکس

مشخصات کامل و قیمت شیائومی می 9 ایکس پیش از معرفی لو رفت

مشخصات فنی، قابلیت ها و قیمت گوشی موبایل شیائومی می 9 ایکس (Xiaomi MI 9X) پیش از رونمایی رسمی لو رفت. این گوشی مشابه شیائومی می ای 3 خواهد بود.

یک گزارش جدید از سوی گروه XDA Developers نشان می‌دهد که شیائومی در حال کار روی یک گوشی جدید با نام داخلی “pyxis” است. انتظار می‌رود این گوشی مرموز در چین به عنوان نسل جدید می 6 ایکس معرفی شود که خارج از چین با نام شیائومی می ای 2 آن را می‌شناسیم. گفته می‌شود شیائومی pyxis همانند گوشی‌های می ای 3 و ای 3 لایت، در قالب پروژه‌ی اندروید وان روانه‌ی بازار شود. حالا گزارش جدیدی منتشر شده که می‌گوید این گوشی می‌تواند طی هفته‌های پیش رو با نام شیائومی می 9 ایکس معرفی شود. در این گزارش، مشخصات فنی کامل و قیمت گوشی جدید شیائومی نیز افشا شده است.

در سال 2017، این شرکت چینی از گوشی شیائومی می 5 ایکس رونمایی کرد و یک سال بعد از آن شاهد عرضه‌ی می 6 ایکس در بازار بودیم. هرچند گوشی pyxis نسل جدید این دیوایس خواهد بود، اما نام آن می 7 ایکس نیست، این گزارش نشان می‌دهد که این دیوایس با نام شیائومی می 9 ایکس عرضه خواهد شد.

مشخصات و قیمت شیائومی می 9 ایکس

انتظار می‌رود شیائومی می 9 ایکس با یک نمایشگر 6.4 اینچی AMOLED و بهره‌گیری از فناوری COF عرضه شود. ناچ قطره‌ای در بالای این نمایشگر قرار دارد و یک اسکنر اثر انگشت نیز زیر قسمت پایین صفحه نمایش گوشی قرار دارد. تراشه‌ی اسنپدراگون 675 که قدرتبخش شیائومی ردمی نوت 7 پرو است، زیر قاب این گوشی نیز قرار خواهد داشت که با یک رم 6 گیگابایتی LPDDR4x همراه می‌شود.

شاید Mi 9X به رابط کاربری MIUI10 بر پایه‌ی اندروید 9 پای مجهز باشد. این دیوایس از یک باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی انرژی خود را دریافت می‌کند، در حالی که می‌توانید با فناوری +Quick Charge 4.0 آن را با سرعت 18 وات شارژ کنید. احتمالا در ناچ بالای نمایشگر شاهد حضور سنسور 32 مگاپیکسلی S5KGD1 با اندازه پیکسل 0.8 میکرون پیکسل برای دوربین سلفی باشیم. همچنین یک ماژول دوربین سه گانه در پشت گوشی جای خواهد گرفت که می‌تواند شامل سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی Sony IMX586، سنسور ثانویه 8 مگاپیکسلی و سنسور 13 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض باشد. انتظار می‌رود دوربین‌های این گوشی از فناوری باینینگ پیکسل 4 در 1 استفاده کنند.

انتظار می‌رود مدل پایه‌ی شیائومی می 9 ایکس از یک حافظه‌ی 64 گیگابایتی eMMC 5.1 بهره‌مند باشد و با قیمت 253 دلاری عرضه شود. ما حدس می‌زنیم بدنه‌ی گوشی از یک شیشه‌ی 2.5D با رنگ‌های هولوگرافیک بهره‌مند باشد. ضخامت کلی دیوایس نیز احتمالا 7.5 میلی‌متر است. این گوشی بسیار شبیه به شیائومی می ای 3 خواهد بود.

گفتنیست هنوز هیچ یک از اطلاعات بالا توسط خود کمپانی شیائومی تایید نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. کلا ما تو این چیزا نیستیم