هواوی Mate 30 Pro

ویدیوی مفهومی هواوی Mate 30 Pro از وجود دوربینی پنج گانه خبر می‌دهد

هواوی میت 30 پرو (Huawei P30 Pro) پرچمدار بعدی این شرکت چینی خواهد بود. به تازگی ویدیویی مفهومی از هواوی Mate 30 Pro منتشر شده که به طراحی زیبا، حفره روی نمایشگر و دوربین پنج گانه آن اشاره دارد.

اگر تصور می‌کنید هواوی پی 30 پرو همچنان آن پرچمداری نیست که در رویاهایتان تصور می‌کنید، بد نیست نگاهی به رندرها و تصاویر مفهومی پرچمدار بعدی سری Mate یعنی هواوی میت 30 پرو بیندازید. در ویدیوی مفهومی تازه منتشر شده از هواوی Mate 30 Pro با وجود طراحی زیبای بدنه، هیچ چیزی به اندازه دوربین پنج گانه آن جلب توجه نمی‌کند.

این گوشی پرچمدار در نیمه دوم سال جاری میلادی عرضه خواهد شد، اما از هم‌اکنون، به لطف ویدیوی منتشر شده توسط کانال Science and Knowledge، به بخش قابل توجهی از ویژگی‌های آن همچون سبک طراحی و نوع ماژول دوربین اصلی پی برده‌ایم. گفتنی است این رندرها را نمی‌توان فاش شده خطاب کرد و در ویدیو، تنها شاهد یک گوشی خیالی هستیم.

نمایشگر هواوی Mate 30 Pro دارای اندازه 6.4 اینچ از نوع Super AMOLED بوده و از رزولوشن کیو اچ‌دی پلاس (3120 در 1440 پیکسل) بهره می‌برد. مغز متفکر گوشی، نسل بعدی تراشه موبایل هواوی یعنی کایرین 985 بوده و حداقل 10 گیگابایت حافظه رم در پایین‌ترین نسخه به کار خواهد رفت! در کنار آن، حداقل 256 گیگابایت ظرفیت داخلی وجود دارد.

به عنوان دیگر قابلیت‌های هواوی پی 30 پرو باید به استفاده از درگاه یو اس بی C، پشتیبانی از استاندارد مقاومی IP68، مجهز شدن به اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر و استفاده از یک باتری 4200 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.