کمک رسانی به سیل زدگان

گزارش همراه اول از کمک رسانی به سیل زدگان و اقدامات مربوط به خدمات اپراتوری

شرکت همراه اول برای کمک رسانی به سیل زدگان ، اقداماتی را انجام داد. آرپناهی، مدیرکل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار با انتشار توییت‌هایی درباره این اقدامات توضیح داده است.

سال 1398 برای ما با یک اتفاق تلخ شروع شد. مطمئنا در نخستین روزهای سال 98، مهم‌ترین خبر رسانه‌ها مربوط به حادثه سیل در برخی استان‌های کشور از جمله گلستان، مازندران و فارس بود. متاسفانه بارش شدید باران و به دنبال آن، جاری شدن سیل در چندین استان کشور خسارات زیادی را بر جای گذاشت و منجر به کشته شدن ده‌ها هموطن ما شد.

پس از وقوع سیل، جنب و جوش‌ها برای کمک رسانی به سیل زدگان و برگرداندن شهرهای سیل زده به وضعیت عادی آغاز شد. در همین راستا، شرکت همراه اول که همواره در چنین شرایطی پیش‌قدم شده، بار دیگر به مسئولیت‌های اجتماعی خود عمل کرده و برای کمک رسانی به سیل زدگان دست به کار شده است. اقدامات همراه اول در این حوزه را می‌توان به دو بخش خدمات اپراتوری و کمک کالایی به سیل زدگان تقسیم کرد.

اقدامات همراه اول برای کمک رسانی به سیل زدگان

آقای شاهین آرپناهی، مدیر کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران با انتشار توییت‌هایی، اقدامات همراه اول برای کمک رسانی به سیل زدگان کشومان را به این صورت تشریح کرد:

در مواجهه با سیل دو دسته اقدامات را دنبال کردیم: یکی در حوزه خدمات اپراتوری که حفظ پایداری ارتباطات، رایگان‌سازی ارتباطات مردم در مقطع اوج بحران، راه‌اندازی سیستم هشدار و ارسال بیش از 500 پیامک هشدار از جمله این اقدامات بود. گروه دوم، اقدامات در جهت کمک به سیل زدگان بود.

با حضور مدیران ارشد همراه اول در مناطق سیل‌زده و شناسایی نیازها؛ اقدامات مختلفی از تامین غذای گرم تا ارسال 1000 تخته پتو یا ارسال دو وانت پوشک بچه که روز اول کمیاب شده بود، ارسال 300 شارژر گوشی تلفن همراه، حتی تامین بیش از 50 پمپ کف کش و لجن کش جهت پاکسازی منازل انجام شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*