دوربین هواوی پی 30 پرو

دوربین هواوی پی 30 پرو معجزه‌اش را حین عکاسی در تاریکی نشان می‌دهد

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های دوربین هواوی پی 30 پرو امکان گرفتن عکس‌های باکیفیت در شرایط نوری ضعیف است. بر اساس نمونه تصاویر به ثبت رسیده، دوربین هواوی پی ۳۰ پرو در تاریکی معجزه می‌کند!

بعد از مشاهده نمونه عکس های گرفته شده با دوربین هواوی پی 30 پرو و همچنین مقایسه حالت عکاسی در شب دوربین هواوی پی 30 پرو با گلکسی اس 10 پلاس و گوگل پیکسل 3، که توان خارق‌العاده دوربین پرچمدار تازه وارد هواوی را نشان دادند، انتشار تصاویر جدید به ثبت رسیده توسط دوربین این گوشی مشخص کرد هر چه در ذکر توانایی‌های آن بگوییم، کم است!

از نظر کیفیت تصاویر به ثبت رسیده، در برتر بودن دوربین گوشی های سری Pixel مخصوصا جدیدترین مدل یعنی گوگل پیکسل 3، شکی نیست. به همین دلیل گوشی های هوشمند مدعی در اختیار داشتن دوربین‌های توانمند را با آن‌ها مقایسه می‌کنند. گوگل برای دستیابی به کیفیت بالای دوربین، بیشتر متکی بر راهکارهای نرم افزاری بوده است.

توان بالای عکاسی در شب، درست همانند حرفه‌ای‌ترین دوربین‌های دیجیتالی، یکی از معجزات گوشی های سری پیکسل محسوب می‌شود که مجددا به لطف بهره بردن از راهکارهای نرم افزاری حاصل شده است. حالت عکاسی در شب گوگل، Night Sight نام دارد. شرکت‌های زیادی در پی پیاده‌سازی یک حالت عکاسی در شب برای دوربین پرچمداران خود بوده‌اند، اما تلاش هیج تا زمان معرفی هواوی پی 30 پرو ثمره‌ای نداشت.

جدیدترین تصاویر حالت عکاسی در شب دوربین هواوی پی 30 پرو

ولد سیووف (Vlad Savov) از وب سایت The Verge، یکی از افراد خوش شانسی است که پیش از بقیه کاربران، هواوی پی 30 پرو در اختیارش قرار گرفته است. وی با انتشار یک توییت و قرار دادن تصاویری از حالت عکاسی در شب گوگل پیکسل 3 و هواوی پی 30 پرو، از معجزه دوربین گوشی بالارده جدید بزرگترین گوشی‌ساز چینی سخن به میان آورد.

توییت

تصاویر زیر به ترتیب از چپ به راست، حین غیر فعال بودن حالت Night Sight دوربین گوگل پیکسل 3، در زمان فعال‌سازی حالت Night Sight در دوربین این گوشی و در نهایت با استفاده از حالت عکاسی خودکار دوربین هواوی پی 30 پرو به ثبت رسیده‌اند.

کاربر دیگری با نام کاربری bencsin@ در توییتر، به منظور مقایسه حالت عکاسی در شب هواوی پی 30 پرو، اپل آیفون ایکس اس و سامسونگ گلکسی اس 10، سه تصویر در حساب کاربریش منتشر کرد. بر اساس این نمونه تصاویر، دوربین دو گوشی پرچمدار سامسونگ و اپل عملا برای عکاسی حین نبود نور کافی، در برابر پرچمدار تازه وارد هواوی از سری P هیچ حرفی برای گفتن ندارند.

دوربین گوگل Pixel 3 توانست در زمان نبود هر گونه نور در محیط، تصویری روشن به ثبت برساند، اما میزان شفافیت و جزئیات به ثبت رسیده در نمونه تصویر آن، با عکس دوربین هواوی P30 Pro قابل مقایسه نیست! اعجاب این دوربین را زمانی بیشتر درک خواهید کرد که یادآوری کنیم این عکس، در حالت عکاسی خودکار به ثبت رسیده است. اگر حالت عکاسی در شب دوربین هواوی پی 30 پرو روشن بود، تصویر به مراتب بهتری حاصل می‌شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. شرکتی بیهویت با دوربینی المانی شرکتی که هیچییییی از خودش نداره

    • برای اطلاع دوستانی که میگن شرکت بی هویت که هیچی از خودش نداره!
      هواوی پردازنده اختصاصی خودش رو داره و لنز لاینکا آلمانی وابسته نیازمند سرمایه گذاری هواوی هستش!
      سوز این دوستان از اینه که آیفون های بیفایده شون با قیمت های نجومی دیگه جایگاه اول رو نداره و حتی رتبه دوم رو هم به هواوی بی هویت تقدیم کرده!😀

    • توی کل دنیا دوربین حرف اول رو میزنه،و باید قبول کنیم که بهترین دوربین گوشی دنیا متعلق به هواوی ست،تمام این گوشی ها هم توی چین زده میشه چون نیروی ارزان و قطعات در چین زده میشن،پس همه چینی هستنحتی طراحی هم در چین انجام میشه چون پر جمعیت ترین کشور دنیاست و بازار خوبی داردتمام این شرکتها هم از هم کپی میکنن اپل از شرکتهای دیگه ،سامسونگ و هواوی هم از همدیگه

  2. بهترین دوربین دنیارو با یه لنز داشته باشی یعنی قَدَری… !!!
    به بقیه برند ها بر نخوره… .

  3. خخخخخخخخخخخ
    برین کنار پیامبر اومد معجزه کنه
    این وسط نوکیا 9 باید بره قاز بچرونه نه
    گدجت نیوز ول این برند چینی نمیکنه……..
    خخخخخخخخخخخخ
    متاسفم انگار سونی و الجی و نوکیا نیستن که چسبیدین به ……..