انرجایزر پی ۱۸کی پاپ ؛ اسمارت فونی با باتری 18000 میلی آمپری (گجت تی وی)

در نمایشگاه CES 2019 کمپانی Avenir Telecom که محصولات خود را با برند انرجایزر روانه بازار می‌کند، انرجایزر P18K pop را معرفی کرد که مجهز به باتری 18000 میلی آمپر ساعتی است، با گجت تی وی همراه باشید تا آن را بررسی کنیم.

با شروع نسل اسمارت فون های لمسی به سبب نمایشگر های بزرگ و سخت افزار های قدرتمند ضعف باتری ها کم کم نمایان شد و این ضعف همچنان ادامه دارد. هر سال که در این صنعت پیشرفت می‌کنیم با ظرفیت باتری های بیشتر و عظیم تری روبروی می‌شویم؛ بعنوان مثال پرچمدار دو سال گذشته سامسونگ، گلکسی اس ۸ پلاس دارای ظرفیت باتری 3500 میلی آمپر بود و گلکسی اس 10 امسال دارای باتری 4100 میلی آمپر ساعتی و این روند پیشرفت قطعا تا زمانیکه تکنولوژی جدیدتری عرضه شود ادامه خواهد داشت، اما کمپانی Avenir Telecom که محصولاتش را با نام انرجایزر (Energizer) می‌شناسیم با معرفی مدل انرجایزر پی 18 کی پاپ  (P18k Pop) با باتری عظیم 18000 میلی آمپر ساعتی نظر خیلی از افراد را به خود جلب کرد.

وزن انرجایزر پی 18 کی پاپ در هیچ رسانه ای درج نشده اما می‌دانیم که 40 میلی متر معادل 4 سانتی متر قطر دارد و دیگر مشخصات کلیدی آن شامل: نمایشگر 6.2 اینچی، 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت ظرفیت حافظه داخلی، دوربین دوگانه جهشی و … می‌شود. مطلب را بیش از این ادامه نمی‌دهم و شما را به دیدن بررسی ویدیوی انرجایزر پی 18 کی پاپ دعوت می‌کنم.

بررسی ویدیویی انرجایزر پی۱۸کی پاپ