آپدیت جدید گوگل مپس بازی کلاسیک Snake

آپدیت جدید گوگل مپس بازی کلاسیک Snake را به دنیای واقعی می‌آورد

آپدیت جدید گوگل مپس بازی خاطره انگیز Snake را به دنیای واقعی بیاورد. شما باید از طریق اپلیکیشن این بازی را اجرا کنید و به مکان‌های مشخص شده داخل نقشه بروید تا امتیاز کسب کنید.

بازی کلاسیک Snake که در سال ۲۰۰۷ با گوشی‌های نوکیا عرضه شد و خیلی زود توانست به محبوبیت زیادی دست پیدا کند٬ حالا در دسترس کاربران گوگل مپس قرار گرفته است. در آپدیت جدید گوگل مپس هر دو کاربران اندرویدی و آی او اسی می‌توانند نسخه‌ی به‌روز شده‌ی این بازی را مستقیما از طریق Google Maps اجرا کنند.

به نظر می‌رسد گوگل جشن اول آوریل را با یک هدیه‌ی دائمی به کاربرانش جشن خواهد گرفت که با استفاده از یکی از خدماتش روی موبایل و دسکتاپ در دسترس خواهد بود. گوگل امسال تصمیم رفته که مپس را به یک پلتفرم مهم تبدیل کرده و آن را گسترش ببخشد.

تمام کاربران اندرویدی و آی او اسی می‌توانند در آپدیت جدید گوگل مپس بازی Snake را اجرا کنند و با سوار کردن مسافرها و همچنین ملاقات کردن برخی مکان‌های علامت‌گذاری شده امتیازهای بیشتری را کسب کنند. شما می‌توانید این بازی را در مکان‌های مختلفی از جهان٬ از لندن گرفته تا سائوپائولو و توکیو اجرا کنید. به منظور آغاز بازی٬ ابتدا باید گوگل مپس را اجرا کنید٬ سپس روی دکمه‌ی منو بالا سمت چپ صفحه کلیک کرده و “Play Snake” را مستقیما از طریق خود اپلیکیشن اجرا کنید.

آپدیت جدید گوگل مپس به صورت جهانی و برای اندروید و آی او اس عرضه می‌شود

بسته به شهری که در آن بازی را اجرا می‌کنید٬ باید مسافران در مسیرها را سوار کرده و مناطق مهم جهان نظیر بیگ بن٬ مجسمه ابوالهول و برج ایفل را ملاقات کنید. این بازی در حال حاضر عرضه‌ی جهانی این بازی در گوگل مپس آغاز شده و به زودی تمام کاربران این اپلیکیشن مسیریابی می‌توانند آن را تجربه کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. آخی دلم تنگ شده بود واسش