دوربین سه گانه موتورولا

انتشار رندر ویدیویی اولین گوشی مجهز به دوربین سه گانه موتورولا

نخستین گوشی دارای دوربین سه گانه موتورولا در آینده‌ای نزدیک رونمایی خواهد شد. به تازگی از این گوشی، که نام آن احتمالا موتورولا وان ویژن پلاس (Motorola One Vision Plus) است، یک رندر ویدیویی منتشر شده است.

موتورولا یکی دیگر از شرکت‌های در پی توسعه یک گوشی هوشمند مجهز به دوربین سه گانه است. پیشتر می‌دانستیم به زودی و تنها دو ماه بعد از رونمایی چهار گوشی خانواده Moto G7، شاهد معرفی موتورولا موتو زد 4، موتو زد 4 پلی و موتو وان ویژن خواهیم بود. بر اساس افشاگری‌های کاربر توییتری شناخته شده، استیور همرستافر (Steve Hemmerstoffer)، باید علاوه بر این سه گوشی هوشمند، منتظر رونمایی اولین گوشی مجهز به دوربین سه گانه موتورولا نیز باشیم.

ویژگی‌های نخستین گوشی دارای دوربین سه گانه موتورولا

هنوز نامی برای این دستگاه انتخاب نشده است، اما بر اساس پیش‌بینی‌ها، از نظر ظاهری شباهت زیادی با گوشی موتو وان ویژن خواهد داشت. نمایشگر نخستین گوشی مجهز به دوربین سه گانه موتورولا 6.2 اینچی از نوع ال سی دی بوده و دوربین سلفی، به شکل یک حفره، در گوشه بالا و سمت چپ آن قرار دارد. این مدل از نظر طراحی بدون حاشیه، یکی از بهترین گوشی های هوشمند موتورولا خواهد بود.

یکی دیگر از شباهت‌های گوشی نام برده با موتو وان ویژن، قرارگیری عمودی سنسورهای دوربین اصلی در گوشه بالا و سمت چپ پنل پشتی است. لوگوی Motorola، که نقش اسکنر اثر انگشت گوشی را نیز ایفا می‌کند، در میانه پنل پشتی قرار دارد.

دوربین سه گانه موتورولا

برخلاف وان ویژن، که انتظار داریم سنسور رنگی اصلی دوربین آن دارای رزولوشن 48 مگاپیکسل باشد، در پشت اولین گوشی مجهز به دوربین سه گانه موتورولا سه سنسور 12 مگاپیکسلی وجود خواهد داشت. پیش‌بینی شده یکی از این سنسورها از نوع تله فوتو باشد. درباره نوع سنسور دیگر اطلاعاتی در دسترس نیست، اما بر اساس روالی که سایر گوشی‌سازان در پیش گرفته‌اند،به احتمال زیاد از نوع اولترا واید خواهد بود.

نام گوشی مجهز به دوربین سه گانه موتورولا

پیشتر نام این محصول موتورولا موتو جی 8 تصور می‌شد، اما از آنجایی که از رونمایی گوشی های خانواده موتو جی 7 تنها دو ماه می‌گذرد، باور این فرضیه دشوار است. با توجه به شباهت اولین گوشی مجهز به دوربین سه گانه موتورولا با موتو وان ویژن، نام آن موتورولا وان ویژن پلاس پیش‌بینی شده است.

انتظار داریم بیشتر قابلیت‌های سخت افزاری و نرم افزاری دو مدل یکسان باشد. به عنوان نمونه می‌توان به استفاده از 4 گیگابایت رم در کنار 64 گیگابایت ظرفیت داخلی و همچنین مجهز شدن به اندروید 9 پای (از پلتفرم اندروید وان) اشاره کرد. در وان ویژن، از تراشه سامسونگ اگزینوس 9610 استفاده خواهد شد، اما مغز متفکر مدل پلاس، تراشه قدرتمندتر اسنپدراگون 675 پیش‌بینی می‌شود.

به عنوان دیگر قابلیت‌های اولین گوشی مجهز به دوربین سه گانه موتورولا می‌توان به پشتیبانی از ان اف سی، بلوتوث نسخه 5.0، یو اس بی نسخه C و همچنین درگاه جک صوتی 3.5 میلی‌متری اشاره کرد.

درباره زمان معرفی و عرضه دستگاه خبری در دسترس نیست، اما شدیدا انتظار داریم در آینده‌ای نزدیک، به صورت همزمان همراه با گوشی موتو وان ویژن رونمایی شود. قیمت Moto Vision بین 400 الی 450 دلار پیش‌بینی شده است. طبق آن، قیمت مدل پلاس بیشتر از 450 الی 500 دلار نخواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. ببین چی کار میکنه این

  2. یواسشکی خودشو خوب میکشه بالا