نسخه‌ ارزان قیمت گلکسی نوت 10 ای سامسونگ

نسخه‌ ارزان قیمت گلکسی نوت 10 ای سامسونگ نیز عرضه خواهد شد

احتمال عرضه نسخه‌ ارزان قیمت گلکسی نوت 10 ای سامسونگ (Samsung Galaxy S10) وجود دارد. طبق اخبار، گوشی گلکسی نوت 10 ای (Galaxy Note 10e) قابلیت‌های یکسانی با مدل اصلی خواهد داشت.

گوشی سری Note، همیشه مدلی قدرتمندتر از گوشی (های) سری S همان سال بوده است. آن‌ها با توجه به عرضه شدن در میانه هر سال، از نظر سخت افزاری در بهترین وضعیت ممکن با توجه به تکنولوژی موجود قرار داشته و به لطف بهره بردن از یک قلم مخصوص، قابلیت‌های منحصربه‌فردی را در اختیار کاربر قرار داده‌اند. استفاده از نمایشگرهای بزرگتر در گوشی های سری Note، ویژگی مهم دیگر آن‌ها است. همه این ویژگی‌ها به افزایش قیمت محصولات نام برده منجر شده‌اند.

قرار است امسال، برای نخستین مرتبه در تاریخ محصولات مجهز به قلم اس پن، شاهد معرفی دو گوشی هوشمند از سری Note در یک سال باشیم. یک وب سایت کره‌ای، که اطلاعات موثقی از زنجیره تامین بخش موبایل سامسونگ در اختیار دارد، مدعی این خبر شده است.

نسخه‌ ارزان قیمت گلکسی نوت 10 ای سامسونگ

یکی از دلایل باورپذیر شدن این خبر، موفقیت سامسونگ گلکسی اس 10 ای محسوب می‌شود. این گوشی از نظر سخت افزاری و نرم افزاری قابلیت‌های یکسانی با دو مدل پرچمدار خانواده Galaxy S10 داشته و فقط از نظر رزولوشن و ابعاد نمایشگر و همچنین نوع ماژول دوربین اصلی، با آن‌ها کمی تفاوت دارد. با این حال، داشتن تفاوت قیمت 250 دلاری با گلکسی اس 10، سبب شد کاربران بسیاری زیادی به خرید آن روی بیاورند. سامسونگ احتمالا تصمیم دارد با تجربه از این موفقیت، نسخه‌ ارزان قیمت گلکسی نوت 10 را نیز عرضه کند.

ابعاد نسخه‌ ارزان قیمت گلکسی نوت 10 ای سامسونگ

از طرفی گوشی نوت، همیشه مجهز به نمایشگری بزرگتر از صفحه نمایش بزرگترین گوشی سری اس همان سال بوده است. اگر نمایشگر 6.7 اینچی مدل 5G گلکسی اس 10 را در نظر بگیریم، اندازه صفحه نمایش سامسونگ گلکسی نوت 10 کمتر از 6.75 اینچی نخواهد بود! از آن جایی که چنین نمایشگری، حتی با وجود نسبت ابعاد صفحه نمایش به بدنه پایین و حضور حاشیه‌های کم، برای اغلب کاربران بیش از اندازه بزرگ است، سامسونگ احتمالا تصمیم دارد برای از دست ندادن مشتریان، گلکسی نوت 10 ای را مجهز به قابلیت‌های سخت افزاری و نرم افزاری یکسان، با صفحه نمایش کوچکتر روانه بازار کند.

بر اساس بررسی‌های تیم بازاریابی سامسونگ و با در نظر گرفتن موفقیت گلکسی اس 10 ای طی مدت زمان کوتاه عرضه آن، تعداد زیادی از کاربران به گوشی های هوشمند کوچک علاقه‌مند هستند و تعداد کمتری، فبلت‌های غول‌پیکر را ترجیح می‌دهند. درباره ابعاد نمایشگر نسخه‌ ارزان قیمت گلکسی نوت 10 ای سامسونگ نمی‌توان اظهار نظر کرد، اما با در نظر گرفتن نمایشگر 6.4 اینچی گلکسی نوت 9 و گلکسی اس 10 پلاس، احتمالا ابعاد آن نیز همین مقدار خواهد بود، با این تفاوت که به لطف بهبود طراحی بدون حاشیه، بدنه تقریبا کوچکتری دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. فکر نمیکنم برای ما فرقی کنه

  2. سری نوت های سامسونگ همیشه دو سال از برندهای دیگه جلوتر هستن و با هیچ برندی نمیشه مقایسش کرد.