هیوندای سوناتا 2020

هیوندای سوناتا 2020 مدل توربو و هیبریدی معرفی شد

هیوندای سوناتا 2020 (Hyundai Sonata) مدتی قبل به صورت رسمی معرفی شد، اما این خودروساز کره‌ای اکنون پیش از نمایشگاه خودرو نیویورک 2019، مدل‌های توربو و هیبریدی این خودرو را در نمایشگاه سئول معرفی کرده است.

شرکت کره‌ای Hyundai خودرو هیوندای سوناتا 2020 را حدود یک ماه قبل و با انتشار تصاویر رسمی معرفی کرد. در حالی که مقرر شده بود مدل‌های توربو و هیبریدی این خودرو در نمایشگاه خودرو نیویورک 2019 معرفی شود، اما این خودروساز کره‌ای مدل‌های توربو و هیبریدی آن را در نمایشگاه خودرو محلی سئول به صورت رسمی معرفی کرد. در ادامه جزئیات و مشخصات مدل‌های جدید هیوندای سوناتا 2020 را بررسی می‌کنیم.

هیوندای سوناتا 2020

بررسی هیوندای سوناتا 2020 توربو و هیبریدی

مدل توربو هیوندای سوناتا 2020 از یک موتور 4 سیلندر 1.6 لیتری بهره می‌برد و برای آن یک توربوشارژر نیز در نظر گرفته‌اند که در مجموع می‌تواند قدرتی معادل 180 اسب بخار را تولید کند. قدرت تولید شده از موتور به صورت استاندارد توسط گیربکس 6 سرعته دستی به چرخ‌ها منتقل می‌شود، اما مشتریان می‌تواتند برای این خودرو گیربکس 8 سرعته اتوماتیک را نیز سفارش دهند. البته این خودروساز کره‌ای برای مدل توربو تغییراتی را اعمال کرده است تا نسبت به مدل‌های استاندارد متفاوت و جذاب‌تر به نظر برسد که از این تغییرات می‌توان به جلوپنجره مشکی‌رنگ و قالب‌گیری ورودی بزرگ هوا در اطراف سپر جلو اشاره کرد. همچنین در قسمت عقب شاهد یک دیفیوزر کوچک، اسپویلر ثابت کوچک و خروجی اگزوز دو قلو هستیم.

هیوندای سوناتا 2020

مدل هیبریدی سوناتا 2020 نیز در نمایشگاه خودرو سئول به صورت رسمی معرفی شده است، اما رسانه‌های خبری حوزه خودرو در خصوص جزئیات این خودرو اطلاعات دقیقی را منتشر نکرده‌اند. شرکت هیوندای برای این مدل پنل‌های سقف خورشیدی را در نظر گرفته است و این مدل قادر است با یک باک پر از سوخت، مسافتی حدود 1300 کیلومتری را طی کند.

تصاویر هیوندای سوناتا 2020 توربو و هیبریدی