رندر گلکسی A90

افشای مشخصات سامسونگ گلکسی ای 90 (A80) در آستانه رونمایی از آن

گلکسی ای ۹۰ (Galaxy A90) که در برخی گزارش‌ها گلکسی A80 هم ذکر شده، یکی از گوشی های مورد انتظار کمپانی کره‌ای محسوب می‌شود. حالا در فاصله کمتر از یک هفته تا برگزاری مراسم رونمایی، مشخصات سامسونگ گلکسی ای 90 به طور کامل لو رفته است.

منبع افشای این اطلاعات، یکی از کاربران شبکه اجتماعی ویبو با نام کاربری Martian-V است. طبق اعلام لو، این گوشی جدید هم مانند گلکسی A70 از یک صفحه نمایش 6.7 اینچی برخوردار خواهد بود؛ اما برای میزبانی از دوربین سلفی، بریدگی ناچ نخواهد داشت. وضوح این صفحه نمایش آمولد، 2400 در 1800 پیکسل عنوان شده است. در گزارش‌های قبلی، دوربین اسلایدری با قابلیت چرخش نیز یکی از مشخصات سامسونگ گلکسی ای 90 شمرده شده بود که این افشاگر هم آن را تایید می‌کند.

مشخصات سامسونگ گلکسی ای 90

مشخصات سامسونگ گلکسی ای 90

بر این اساس، یک ماژول دوربین سه‌گانه در پشت دستگاه قرار خواهد داشت؛ متشکل از سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی f/2.0، سنسور ثانویه 8 مگاپیکسلی f/2.4 و البته یک دوربین ToF. مکانیسم پاپ آپ و چرخشی این ماژول، اجازه می‌دهد که دوربین‌های عقب نقش دوربین سلفی را نیز ایفا کنند؛ بنابراین باید منتظر ثبت عکس‌های سلفی فوق‌العاده‌ای از گلکسی A90 باشیم.

از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند، باید به قدرت گرفتن آن از چیپست اسنپدراگون 7150 کوالکام (SDM7150) اشاره کنیم؛ تراشه‌ای هشت هسته‌ای که دارای دو هسته با سرعت کلاک 2.2 گیگاهرتز و شش هسته با سرعت 1.7 گیگاهرتز است. اطلاعاتی درباره ظرفیت حافظه داخلی و رم دستگاه وجود ندارد؛ اما قاعدتا باید در نسخه‌های متنوعی به فروش برسد.

چیز تازه‌ای که در مورد مشخصات سامسونگ گلکسی ای 90 فاش شده، قابلیت پخش صدا از نمایشگر آن است؛ مانند آنچه که پیش‌تر در ال جی جی 8 تینکیو دیده بودیم. انتظار هم می‌رفت که سامسونگ، این فناوری را نخست در یکی از گوشی های سری گلکسی A پیاده‌سازی کند و نه گلکسی S؛ زیرا سران کمپانی تصریح کرده‌اند که تکنولوژی‌های تازه را پیش از وارد کردن به پرچمداران خود، ابتدا در محصولات دیگر تست می‌کنند.

گلکسی ای ۹۰ سامسونگ، از شارژ پرسرعت 25 واتی و USB پاور دلیوری هم پشتیبانی خواهد کرد. ظاهرا ابعاد دستگاه 165 در 76.5 در 9 میلی‌متر است و 219 گرم هم وزن دارد. گفته می‌شود که مراسم رونمایی از این محصول، در تاریخ 21 فروردین ماه برگزار خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. همه برن جلو که ارباب با میان رده ش حال هر چی پرچمدار تو بازار رو خواهد گرفت…اولین بودن کار هر کس نیست،چیزی که 10 ساله مختص ارباب بوده و هست و خواهد بود