قابلیت تصویر در تصویر یوتیوب

قابلیت تصویر در تصویر یوتیوب در دسترس عموم کاربران قرار گرفت

قابلیت تصویر در تصویر یوتیوب دیگر در انحصار کاربران آمریکایی نیست. انتشار جهانی این قابلیت طی روزهای گذشته آغاز شده و شما می‌توانید در اپلیکیشن موبایلی یوتیوب به آن دسترسی پیدا کنید.

تا اواسط سال گذشته٬ قابلیت تصویر در تصویر یوتیوب به صورت انحصاری تنها در اختیار کاربرانی قرار می‌گرفت که یک اشتراک پولی داشتند. این برنامه امروز به نام YouTube Premium شناخته می‌شود. با این حال چند ماه پیش در ایالات متحده این امکان برای کاربران فراهم شد تا بتوانند بدون در اختیار داشتن اشتراک یوتیوب پریمیوم نیز از این قابلیت استفاده کنند و در کنار تماشای فیلم‌های یوتیوب٬ به سایر کارهای خود نیز در گوشی هوشمند خود برسند. حال گفته می‌شود این ویژگی جذاب در اختیار تمام کاربران در سراسر جهان قرار گرفته است.

دسترسی به قابلیت تصویر در تصویر یوتیوب

این قابلیت در زبانه‌ی General برنامه در صفحه‌ی تنظیمات یوتیوب قرار دارد و به شما اجازه خواهد داد تا با فشردن کلید هوم گوشی خود٬ ویدیوی یوتیوب را در یک پنجره‌ی کوچک شناور مشاهده کنید. شما می‌توانید این پنجره‌ی کوچک را به هر طرفی که خواستید ببرید.

قابلیت تصویر در تصویر یوتیوب

گفته می‌شود قابلیت تصویر در تصویر یوتیوب به آرامی در حال فعال شدن در کشورهای مختلف است. امروز این قابلیت در ایتالیا فعال شده و انتظار می‌رود طی روزهای آینده در دیگر کشورهای جهان نیز فعال شود. در حال حاضر گوگل اطلاعات رسمی را در این مورد منتشر نکرده است٬ اما قطعا طی روزهای آینده بیشتر در مورد آن خواهیم شنید.

آیا شما این قابلیت را دریافت کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. خیلی وقت بود منتظر همچین چیزی بودم