آخرین اطلاعات منتشر شده از سامسونگ گلکسی فولد به روایت ویدیو

سرانجام، بعد از گذشت چندین ماه از اولین رونمایی از گلکسی فولد (گوشی منعطف سامسونگ)، این کمپانی کره ای تحت یک ویدیو رسمی تصاویری نزدیک از طراحی اولین نسل گوشی منعطف خود با نام گلکسی فولد منتشر کرد. با گجت نیوز همراه باشید تا ویدیوی Galaxy Fold را مورد بررسی قرار دهیم.

پروانه‌ی شیشه و فلزی سامسونگ نامی است که اگر شما هم ویدیو قرار گرفته در پایین همین مطلب را مشاهده کنید برای گلکسی فولد انتخاب خواهید کرد. اولین رونمایی رسمی از گلکسی فولد به مراسم آنپک 2019 سامسونگ در شهر سان فرانسیسکو بر می‌گردد و تا ماه‌های بعد از آن هیچ اطلاعاتی از این گوشی در دست نبود.

سرانجام، اولین بازدید نزدیک مردمی از سامسونگ گلکسی فولد به کنگره جهانی موبایل 2019 بر می‌گردد که توانستیم گلکسی فولد را از پشت شیشه هایی ببینیم که بقدری انعکاس بالایی داشتند که تقریبا هیچ چیزی معلوم نبود. در نمایشگاه MWC 2019 گوشی های منعطف برندهای هواوی و سامسونگ با نام های هواوی میت ایکس (Huawei Mate X) و سامسونگ گلکسی فولد (Samsung Galaxy Fold) در این دسته جدید از گوشی های موبایل بیشتر از دیگر رقبا نظر شرکت کنندگان را بخود جلب کردند.

حالا بعد از گذشت چند ماه سامسونگ بتازگی در یک ویدیو رسمی تصاویری از زبان طراحی گلکسی فولد، ظاهر باز و بسته و تصاویری نزدیک از دوربین و رابط کاربری آن منتشر کرده است. بیشتر از این مطلب را طولانی نمی‌کنیم و شما را به دیدن آخرین اطلاعات منتشر شده از سامسونگ گلکسی فولد دعوت می‌کنیم.

سامسونگ گلکسی فولد به روایت ویدیو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. اولین گوشی منعطف دنیای موبایل که توسط سامسونگ معرفی شد و به صورت تجاری وارد بازار میشه،باز هم انقلابی در صنعت موبایل توسط سامسونگ رقم خورد،با اختلاف از نمونه هواوی بهتره،اگر بتونی گوشی رو به داخل تا کنی هنره از بیرون که کاری نداره،و نمونه سامسونگ که به داخل تا میشه واقعا محشره.

  2. وقتی باز میشه باز اندازه گوشی هست نه تبلت. خیلی کوچیکه.

  3. اسم هم بلد نیستن بزارن

  4. تخمین میزنم تا دوسال اینده خیلی خوب شن