پیکسل 3a

عرضه گوشی گوگل پیکسل 3a در نیمه 2019 تایید شد

گوشی گوگل پیکسل 3 ای (Google Pixel 3a) بعد از مدت‌ها گمانه‌زنی، قرار است تا چند ماه دیگر رونمایی شود. شرکت گوگل رسما عرضه پیکسل 3a تا چند ماه دیگر را وعده داده است.

گوگل در وب سایت خود، از در راه بودن یک گوشی میان‌رده خبر داد. پیشتر شایعاتی درباره احتمال عرضه یک گوشی میا‌ن‌رده با نام گوگل پیکسل 3 ای شنیده بودیم، اما این خبر اکنون به صورت رسمی توسط سازنده تایید شده‌ است.

گوشی پیکسل 3a با اطلاعاتی مختصر، در فروشگاه گوگل ظاهر شده است. در این صفحه، لینک صفحه خرید آنلاین کیف محافظ پیکسل 3 ای نیز قرار دارد.

رویت گوگل پیکسل 3a در فروشگاه شرکت

پیکسل 3a

جالب است علاوه بر گوشی گوگل پیکسل پیکسل 3a، درباره دستگاهی با نام گوگل پیکسل 3a XL نیز اطلاعاتی در اینترنت رویت شده است. به عنوان نمونه می‌توان به رویت این دو گوشی در گوگل پلی کنسول با نام‌های Sargo و Bonito اشاره کرد.

در گوگل پلی کنسول، برخی از مشخصات فنی دو گوشی همچون میزان حافظه رم و وضوح تصویر نمایشگر آن‌ها لو رفت. هر دو مدل با اسم کد Sargo و Bonito به 4 گیگابایت رم مجهز شده‌اند. گوشی پیکسل 3a از نمایشگری با رزولوشن 1080 در 2220 پیکسل و وضوح تصویر 440 پی‌پی‌آی بهره می‌برد. رزولوشن و وضوح تصویر صفحه نمایش پیکسل 3a XL به ترتیب 1080 در 2160 پیکسل و 400 پی‌پی‌آی اعلام شده است.

با توجه به رزولوشن و تراکم پیکسلی صفحه نمایش دو گوشی، پیش‌بینی می‌کنیم ابعاد نمایشگر آن‌ها به ترتیب برابر 5.6 اینچ و 6 اینچ باشد. با توجه به نزدیک بودن زمان برگزاری کنفرانس Google I/O 2019 و از طرفی اعلام معرفی دو گوشی تا نیمه‌های سال جاری، انتظار داریم به جای یک دستگاه، دو گوشی میان‌رده پیکسل 3 ای و پیکسل 3 ای ایکس ال را در رویداد پیش روی گوگل مشاهده کنیم.