بررسی اولیه سامسونگ گلکسی اس ۱۰ پلاس و ال جی جی ۸ (گجت تی وی)

اگر به دنبال یک پرچمدار به‌روز اندرویدی هستید، سامسونگ گلکسی اس ۱۰ پلاس و ال جی جی ۸ می‌توانند گزینه‌های خوبی باشند اما کدام یک را باید انتخاب کرد و تفاوت‌های اصلی در چیست؟ با گجت نیوز همراه باشید تا نقاط مثبت و منفی هر دو را باهم بررسی کنیم.

بیشترین شباهت دو پرچمدار اندرویدی سامسونگ و ال جی به لحاظ سخت افزاری است. هر دو مجهز به چیپست اسنپدراگون 855 و 128 گیگابایت ظرفیت داخلی بوده و اختلاف در سخت افزار جی 8 و اس 10 پلاس به ظرفیت رم جی 8 برمی‌گردد که 6 گیگابایت است و حافظه رم اس ۱۰ پلاس ۸ گیگابایت.

نبوغ مهندسین سامسونگ در بخش طراحی بیشتر به چشم می‌خورد چرا که گلکسی اس 10 پلاس در قیاس با ال جی جی 8 دارای حاشیه‌های منحنی و به صورت کلی باریک‌تر است. نمایشگر S10 plus نسبت به G8 حواشی کمتری دارد. تنها ضعفی که می‌توان در طراحی گلکسی اس ۱۰ پلاس نسبت به ال جی جی ۸ گرفت، این است که سامسونگ در پرچمدار اخیر خود هنوز برآمدگی دوربین‌ها را نگه داشته، در حالی که ال جی در جی ۸ آن را حذف کرده است. اطلاعات بیشتر بخش طراحی و سایر بخش‌های پیش رو را در ویدیویی که آماده کرده‌ایم مشاهده خواهید کرد.

در بخش نرم افزار بیشترین تفاوت مربوط به رابط کاربری سامسونگ و ال جی است. سامسونگ در گلکسی اس 10 پلاس با رابط کاربری One UI عرضه می‌شود و رابط کاربری ال جی جی 8، LG UX 8.0 هست. ال جی با به‌کارگیری سنسور TOF یا  Time Of Flight به شما قابلیت‌های میانبرهای هوایی را می‌دهد، چیزی شبیه به ‌ژسچرهای هوایی سامسونگ در گلکسی اس‌های چند سال پیش با رابط کاربری تاچ ویز.

بخش دوربین‌ها قسمتی است که باز هم اس 10 پلاس نسبت به جی 8 برتری دارد. ساختار سه‌گانه گلکسی 10 پلاس شامل یک دوربین استاندارد، تله و واید هست، درحالی که جی 8 مجهز به یک دوربین استاندارد و عریض است.

ویدیوی بررسی اولیه سامسونگ گلکسی S10 Plus و ال G8

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. بخدا من هر دو برندو داشتم . سامسونگ فقط تبلیغاته و بس.. پرچمداارای سامسونگ غیر از صفحه نمایش هیچ حرفی برا گفتن در برابر الجی ندارن.در مورد دوربینش هم فقط اغراق میکنن.یه میانه رده ی الجی میرزه به تمام پرچمدارای سامسونگ..دیگه خود دانید

  2. واقعا مقایسه ضعیفی بود بهتره صبر کنید محصولات کامل بیاد نه اینکه فقط از خودتون حرف بزنید

  3. دوست عزیزی که بررسی قرار دادی شما اومدی مدل اروپا و امریکا ی سامسونگ اس ده پلاس رو برا مقایسه اوردی اگه راست میگی مدل خاور میانه رو‌بیار یا حداقل مدل کره ای الجی رو‌بیار بعد بگو تو دوربین کممیاره

  4. هیچ حرفی ال جی در برابر این سوپر اسمارت فون نداره،ال جی باید سالها خاک بخوره تا به سامسونگ برسه،چرا اشرف نیومده اینجا باز حرف مفت بزنه؟
    اشرف جووون پست سامسونگه چرا مثل فرچه توالت نیومدی باز؟

  5. بله ال جی بهتر و دوستداشتنی تره. ان شاءالله به اوج خودش برگرده

  6. هر چی میخواین بگین ولی من از LG بیشتر خوشم اومد