گوشی ریلمی 3 پرو

مشخصات گوشی ریلمی 3 پرو افشا شد؛ میان‌رده‌ای آماده‌ی تاج‌گذاری در هند

برند ریلمی قصد عرضه‌ی یک محصول جدید را در ماه جاری دارد؛ گوشی هوشمندی با نام ریلمی 3 پرو (Realme 3 Pro) که قرار است رقیب ردمی نوت 7 پرو باشد. طبق مشخصات لو رفته، به نظر می‌رسد باید آن را پادشاه جدید گوشی های میان رده در بازار هند بدانیم.

فروشگاه اینترنتی Indiashopps، مشخصات منتسب به محصول جدید Realme را به نقل از یک منبع ناشناس در وب‌سایت خود درج کرده است. بر این اساس، ریلمی 3 پرو مانند گوشی های شیائومی می 8 اس ای و نوکیا 8.1 از تراشه اسنپدراگون 710 کوالکام قدرت خواهد گرفت. این چیپست در قیاس با اسنپدراگون 675 که گوشی شیائومی ردمی Note 7 Pro را تغذیه می‌کند، عملکرد گرافیکی بهتر و مصرف انرژی بهینه‌تری دارد.

ظاهرا بسته به ظرفیت حافظه داخلی و رم، ریلمی ۳ پرو در نسخه‌های 4+32 گیگ، 4+64 گیگ و 6+64 گیگابایتی موجود خواهد بود. هر سه نسخه باید از حافظه خارجی هم پشتیبانی کنند. همچنین سه آپشن رنگ برای آن‌ها وجود خواهد شد که البته این رنگ‌‌بندی‌ها فاش نشده‌اند.

گوشی ریلمی 3

درباره مشخصات اپتیک دستگاه، به وجود سنسور اصلی IMX519 سونی در آن اشاره شده است؛ همان سنسوری که در وان پلاس 6 تی هم وجود دارد. اطلاعی از ظرفیت باتری ریلمی 3 پرو در دست نیست؛ اما طبق ادعای منبع، از فناوری شارژ سریع VOOC 3.0 پشتیبانی می‌کند.

احتمالا گوشی اوپو رینو نیز قادر به پشتیبانی از این تکنولوژی جدید فست شارژینگ خواهد بود. گفته می‌شود VOOC 3.0 کاملا متفاوت از فناوری SuperVOOC است که در گوشی اوپو فایند ایکس استفاده شده بود. همچنین 23.8 درصد سریع‌تر از VOOC 2.0 توصیف شده است.

هنوز تاریخ دقیق عرضه‌ی گوشی ریل می 3 پرو مشخص نیست؛ اما شایعات به هفته سوم آوریل اشاره دارند. در این صورت، طی روزهای آینده باید منتظر معرفی رسمی این گوشی میان رده باشیم.