سرویس های ارزش افزوده

بررسی ادعای ایرانسل درباره توقف قرعه کشی‌های سرویس های ارزش افزوده

پس از این که همراه اول اعلام کرد استفاده از قرعه‌کشی برای جوایز سرویس های ارزش افزوده متوقف شده است، ایرانسل نیز اعلام کرد که از سال گذشته این قرعه‌کشی‌ها را متوقف کرده بود. اما به نظر می‌رسد این ادعای ایرانسل درست نیست.

به تازگی ابوذر مهرمنش، مدیرکل خدمات ارزش افزوده همراه اول با انتشار یک توییت از ابلاغ دستورالعمل عدم استفاده از قرعه‌کشی برای جوایز سرویس های ارزش افزوده خبر داد. در این دستورالعمل که به شرکت‌های تجمیع‌کننده خدمات ابلاغ شده آمده است از این تاریخ به بعد اعطای هر نوع جایزه در سرویس های ارزش افزوده در قالب قرعه‌کشی ممنوع بوده و جوایز صرفا بر اساس فعالیت کاربران در سرویس اعطا می‌شود.

سرویس های ارزش افزوده

به دنبال انتشار این خبر از سوی شرکت همره اول، شرکت ایرانسل نیز یک استوری را در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرد و در آن اعلام کرده اجرای سرویس های جدید ارزش افزوده بر پایه قرعه‌کشی و عضویت مشترکان در آن‌ها را از دی ماه 97 متوقف کرده است. ایرانسل با انتشار این استوری می‌خواسته بگوید که قبل از همراه اول این اقدام به توقف قرعه‌کشی‌های خدمات ارزش افزوده کرده، اما شواهد نشان می‌دهد که این اتفاق نیفتاده است.

سرویس های ارزش افزوده

ادعای ایرانسل درباره سرویس های ارزش افزوده درست نیست

طبق تحقیقات انجام شده و مستندات موجود، شرکت ایرانسل هنوز قرعه‌کشی‌های خدمات ارزش افزوده خود را متوقف نکرده و همچنان در این زمینه فعال است. در تحقیق از چند شرکت خدمات ارزش افزوده نیز گفته شد که هیچ ابلاغیه‌ای مبنی بر توقف این قرعه‌کشی‌ها از سوی ایرانسل به این شرکت‌ها صادر نشده است. به این ترتیب، خبر منتشر شده توسط ایرانسلی‌ها صحت نداشته و این استوری فقط برای پاسخ دادن به اقدام همراه اول منتشر شده است. باید دید ایرانسل چه توضیحی در این باره خواهد داشت. در ادامه تصویر چند مورد از قرعه‌کشی‌های سرویس های ارزش افزوده ایرانسل که اخیرا برای مشترکان ارسال شده را مشاهده می‌کنید.

سرویس های ارزش افزوده سرویس های ارزش افزوده سرویس های ارزش افزوده