خرید گوشی موبایل

میزان خرید گوشی موبایل در بازار 50 درصد کاهش پیدا کرد

رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی و تلفن همراه گفت میزان خرید گوشی موبایل در بازار 50 درصد کاهش پیدا کرد و از یک میلیون دستگاه در ماه به 400 تا 500 هزار دستگاه رسیده است.

مهدی محبی، رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی و تلفن همراه عنوان کرد در حال حاضر بیش از 90 درصد نیاز بازار توسط گوشی های مسافری تامین می‌شود. بسیاری از شرکت‌های واردکننده گوشی های موبایل به دلیل اینکه برای واردات این کالا توجیه اقتصادی وجود ندارد،‌ به خدمات‌رسانی به گوشی های در حال استفاده روی آورده‌اند. وی افزود در حال حاضر در بازار از 200 هزار تومان تا 20 میلیون تومان گوشی موبایل وجود دارد. وی خاطرنشان کرد البته گوشی‌هایی که از طریق مسافران به کشور وارد شده‌اند، بدون گارانتی خدمات پس از فروش هستند.

کاهش 50 درصدی خرید گوشی موبایل

مهدی محبی در ادامه بیان کرد میزان خرید گوشی موبایل در بازار 50 درصد کاهش پیدا کرد و ماهانه میزان خرید موبایل از یک میلیون دستگاه به صورت ماهانه به 400 تا 500 هزار دستگاه رسیده است. در واقع مردم بر اساس درآمد خود تصمیم می‌گیرند تا گوشی موبایل خریداری کنند. وی در ادامه افزود بسیاری از مردم شکایت‌های متعددی را در زمینه تعمیرکاران غیرمجاز و غیرمرتبط به اتحادیه ارائه کرده‌اند. در واقع 90 درصد شکایت‌ها در این خصوص بوده است که به همین دلیل سایتی از سوی اتحادیه راه‌اندازی شد که اطلاعاتی را در ارتباط با تعمیرکاران و فروشندگان دارای مجوز به مردم ارائه می‌دهد و آنها می‌توانند بر اساس منطقه سکونت خود به تعمیرگاه و فروشگاه مورد نظر مراجعه کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. والابااین آشفتگی بازار ادلاروبی ارزشی اشلوق کی پول توجیبش میمونه. الان توشهرماتاجایی که خودم ازنزدیک دیدم بیشترفروششون لوازم جانبی.من. برادرم وپسرعموم میخاستیم گوشی بخریم بااین وضعیت نونگرفتیم سه تا سونی زد 2دست دو خریدیم