خودروهای چینی

خودروهای چینی فیس لیفت شده به بازار ایران می‌آیند

خودروهای چینی فیس لیفت شده نظیر هایما اس 5، برلیانس اچ 3، چری آریزو 5، چانگان سی اس 35 و هایما اس 7 در آینده نزدیک در بازار ایران عرضه خواهند شد که در ادامه با این خودروها آشنا می‌شویم.

در حال حاضر بازار خودرو ایران با مشکلات متعددی مواجه است، اما بررسی‌ها نشان می‌دهد فعالیت خودروسازان چینی در بازار کشورمان ادامه خواهد داشت. با توجه به مشکلات زیادی که ایران برای مبادلات مالی با چین و اروپا دارد و نوسان‌های ارزی که به وجود آمده است، اما شواهد نشان می‌دهد خودروهای چینی حضوری فعال در بازار ایران خواهند که این امر می‌تواند برای بازار محرک بسیار خوبی باشد. از خودروهای چینی فیس لیفت شده که به زودی در بازار ایران عرضه خواهند شد می‌توان به هایما اس 5، برلیانس H3، چری آریزو 5، چانگان سی اس 35 و هایما اس 7 اشاره کرد که در ادامه هر یک از این خودروها را بررسی می‌کنیم.

معرفی خودروهای چینی جدید بازار ایران

1.‌ هایما اس 5

یکی از خودروهای چینی فیس لیفت شده که به زودی به بازار ایران عرضه می‌شود، هایما اس 5 است. مدل فیس لیفت شده این خودرو نسبت به گذشته با تغییرات زیادی همراه بوده و همانند قبل چهره خشنی ندارد. در مدل جدید شاهد چراغ‌های باریک و کشیده، جلوپنجره کرومی و دو مه‌شکن بزرگ هستیم که ظاهر جلوی این خودرو را به کلی تغییر داده‌اند. همچنین در عقب و کابین این خودرو نیز به‌روزرسانی‌هایی انجام شده است.

2. برلیانس H3

برلیانس H3 نسبت به گذشته کاملا متحول شده و به نوعی این خودرو را می‌توان نسل جدید H330 دانست. نسل جدید این خودرو نسبت به قبل بزرگ‌تر، مدرن‌تر و لوکس‌تر شده است. البته ممکن است طراحان در این مدل نیز موضوع ایمنی کابین را به صورت کامل برطرف نکرده باشند. از امکانات جدید این نسل نسبت به گذشته می‌توان به فرمان برقی، 6 کیسه هوا، دوربین دید عقب و استارت دکمه‌ای اشاره کرد.

3. چری آریزو 5

آریزو 5 نسبت به گذشته در بخش‌های ظاهری و کابین با تغییرات زیادی همراه شده است که همین موارد نگاه مشتریان زیادی را به خود جلب خواهد کرد. البته قیمت این خودرو به میزان زیادی افزایش پیدا کرده است که امکان دارد مشتریان ایرانی قادر به خرید آن نباشند. چراکه آمارهای سال 98 نشان می‌دهد قدرت خرید مردم با کاهش زیادی همراه بوده است.

4. چانگان سی اس 35

چانگان سی اس 35 یک کراس اوور کوچک شهری محسوب می‌شود که نسل جدید آن به خوبی توانمندی‌های شرکت چینی جانگان در تولید این مدل از خودروها را نشان می‌دهد، اما به دلیل مشکلات تحریمی احتمال عرضه این خودرو در بازار کم خواهد بود. البته مدل فیس لیفت این خودرو توسط شرکت سایپا به بازار عرضه می‌شود، اما نسبت به مدل اصلی خود در بازارهای جهانی از امکانات محدودی بهره می‌برد.

5. هایما اس 7

خودرو هایما اس 7 به صورت پلاک گذر موقت نیز در محوطه شرکت خودروسازی ایران خودرو مشاهده شده و احتمال تولید این خودرو بسیار زیاد است. این خودرو نسبت به گذشته متحول شده و نمای جلوی هایما اس 7 تغییرات جدیدی را تجربه کرده است. همچنین این خودرو از امکانات جدیدتری بهره می‌برد و با همان قیمت مدل قبلی به بازار عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*