سامسونگ گلکسی ای 80

سامسونگ گلکسی ای 80 با یک دوربین چرخشی معرفی شد

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی ای 80 (Samsung Galaxy A80) همراه یک دوربین چرخشی معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی، قابلیت‌ها و قیمت گوشی گلکسی A80 سامسونگ بیشتر آشنا شوید.

سامسونگ گلکسی ای 80 تجسم کاملی از عصر جدید فلسفه‌ی طراحی سامسونگ برای گوشی‌های سری Galaxy A را ارائه می‌کند. این گوشی که دقایقی پیش رسما معرفی شد، از یک ماژول دوربین پاپ آپ با مکانیزم چرخشی بهره می‌برد که می‌تواند بسته به نیاز شما به عنوان دوربین پشتی یا دوربین سلفی مورد استفاده قرار گیرد. این خبر خوبی برای عاشقان عکس‌های سلفی باکیفیت است!

سامسونگ گلکسی ای 80

سامسونگ گلکسی ای 80 همانند هر گوشی گلکسی دیگری از سنسور باکیفیتی استفاده کرده است؛ یک ماژول 48 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 که قابلیت لرزشگیر Super Steady را از گوشی‌های خانواده گلکسی اس 10 به ارث برده است. شما می‌توانید عکس یا ویدیوهای سلفی فوق‌العاده باکیفیت و روانی را با این گوشی ثبت کنید که همین گلکسی A80 را به محصولی عالی برای مکالمات ویدیویی تلویزیونی تبدیل کرده است.

این ماژول با یک سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی که قادر به فیلمبرداری با زاویه‌ی دید 123 درجه‌ای است، همراه خواهد بود. این سنسور به شما اجازه می‌دهد بتوانید در همان جمع دوستانه‌ی بزرگی که دارید، یک عکس کامل بگیرید. سومین سنسور، یک سنسور ToF 3D است که قابلیت فوکوس زنده (Live Focus) را فعال کرده و اجازه می‌دهد ویدیوهایی با قابلیت کنترل عمق میدان ضبط کنید.

سامسونگ گلکسی ای 80

استفاده از این ماژول دوربین پاپ آپ باعث شده که دیگر نیازی به ایجاد یک حفره روی نمایشگر گوشی نباشد. کل قاب جلویی گوشی را یک نمایشگر 6.7 اینچی از نوع Super AMOLED تشکیل داده است که وضوح 1080 در 2400 پیکسل را ارائه می‌کند. زیر این نمایشگر نیز یک اسکنر اثر انگشت گنجانده شده است. یک فریم فلزی به دور گوشی پیچیده و دو طرف پشت و رو از جنس شیشه است. باتری 3700 میلی‌آمپر ساعتی زیر قاب این گوشی نیز می‌تواند فناوری شارژ سریع 25 وات را ارائه کند؛ هرچند آن همانند گلکسی ای 70 فاقد پشتیبانی از شارژ بیسیم خواهد بود.

از دیگر مشخصات فنی سامسونگ گلکسی ای 80 می‌توان به رم 8 گیگابایت و حافظه‌ی 128 گیگابایتی و رابط کاربری One UI بر پایه‌ی اندروید 9 پای اشاره کرد. سامسونگ همچنین تصمیم گرفته تا خشاب کارت حافظه را از این گوشی حذف کند.

Galaxy A80 در سه رنک مشکی (Phantom Black)، طلایی (Angel Gold) و سفید (Ghost White) عرضه خواهد شد. این 3 دیوایس با توجه به زاویه‌ی نوری که به آن‌ها تابیده می‌شود می‌توانند چشمه‌ای از رنگ صورتی و آبی را نیز به نمایش بگذارند. لازم به ذکر است که قیمت پایه‌ی این گوشی 730 دلار بوده و فروش آن از از 29 می (8 خرداد) آغاز می‌شود.