ویوو ایکس 27 پرو

گوشی ویوو ایکس 27 پرو برای رقابت با اوپو رینو معرفی شد

گوشی موبایل ویوو ایکس 27 پرو (Vivo X27 Pro) با یک دوربین پاپ آپ برای رقابت با گوشی اوپو رینو معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی، قابلیت‌ها و قیمت گوشی جدید ویوو X27 پرو بیشتر آشنا شوید.

به دنبال رونمایی گوشی اوپو رینو، کمپانی ویوو، رقیب چینی سرسخت این شرکت نیز از یک گوشی جدید به نام ویوو ایکس 27 پرو پرده برداری کرد که با قیمت 600 دلار پیش‌فروش خواهد شد. این گوشی هفته‌ی آینده روانه‌ی بازار چین می‌شود.

گوشی ویوو X27 پرو به یک نمایشگر 6.7 اینچی تمام صفحه با نسبت 20.5:9 تجهیز شده است. ایکس 27 پرو، نخستین گوشی چینی لقب گرفته است که با چنین نسبتی طراحی می‌شود. نسبت ابعاد صفحه به بدنه در این دیوایس 92.12 درصدی خواهد بود.

ویوو ایکس 27 پرو

به نظر می‌رسد ویوو با الگوبرداری از شرکت سونی یک گوشی بلند قامت با نسبت ابعاد عجیب و غریب را طراحی کرده است. این نسبت ابعاد باعث شده تا وقتی گوشی 6.7 اینچی ویوو ایکس 27 پرو را در دست می‌گیرید، احساس کنید با یک گوشی 5.5 اینچی کار می‌کنید! علاوه بر طراحی خاص آن، قاب پشتی رنگارنگ ویژه‌ی نسخه سفید رنگ این گوشی نیز باعث شده تا هر نقطه از قاب پشتی زیبا و جذاب به نظر برسد. این درحالیست که نسخه‌ی مشکی آن به لطف پردازش هولوگرافیکی که برای ساخت قاب پشتی‌اش در نظر گرفته شده، تماما شیشه است و دوربین‌های پشتی نیز به زیر شیشه رفته‌اند.

مشخصات فنی ویوو ایکس 27 پرو

از نظر مشخصات فنی، این گوشی با نسخه اصلی اوپو رینو رقابت خواهد کرد. این به معنای حضور تراشه‌ی اسنپدراگون 710 در قلب تپنده‌ی این گوشی است که با 8 گیگ رم و 256 گیگ حافظه‌ی داخلی همراه شده است. ضمن آنکه دوربین سه گانه پشتی گوشی نیز شامل یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی به نام Sony IMX586 به علاوه دوربین 13 مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین 2 مگاپیکسلی دید در شب خواهد بود.

ویوو ایکس 27 پرو

حضور این سنسور دید در شب بدان معناست که شما می‌توانید در تاریکی شب عکس‌های جذابی بگیرید و یا قابلیت‌های دیگری نظیر عکاسی سوپر ماکرو را انجام دهید. این سنسور همچنین کمک می‌کند عکس‌هایی با جزئیات خوب و نور پشتی قوی بگیرید. به مشخصات گوشی ویوو ایکس 27 پرو باید یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی را نیز اضافه کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه