شیائومی ردمی Y3

گوشی شیائومی ردمی Y3 با دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در راه است

شیائومی ردمی وای 3 (Xiaomi Redmi Y3) گوشی دوربین محور بعدی یکی از بزرگترین گوشی‌سازان چینی است. دفتر شیائومی در هند، به تازگی از در راه بودن گوشی شیائومی ردمی Y3 خبر داده است.

فعالیت خوب شیائومی در کشور هند، یکی از اصلی‌ترین دلایل کاهش شدید فروش سامسونگ در بازار موبایل است. هند در حال حاضر پشت سر چین، دومین بازار بازار گوشی هوشمند به شمار می‌رود. همانند هواوی، که دارای یک زیر برند محبوب با نام آنر است، شیائومی نیز برخی محصولات خاص خود را تحت برند جداگانه ردمی عرضه می‌کند. طبق جدیدترین گزارش‌ها، شیائومی ردمی Y3 محصول بعدی این برند محسوب می‌شود.

به تازگی توسط دفتر شیائومی در هند، ویدیویی در توییتر منتشر شده که کیفیت بالای دوربین سلفی گوشی شیائومی ردمی Y3 را نشان می‌دهد. رزولوشن این دوربین، 32 مگاپیکسل عنوان شده است!

تیزر ویدیویی شیائومی ردمی Y3

در این ویدیو، به صورت مستقیم هیچ اشاره‌ای به نام گوشی نشده است، اما با توجه به اشاره به عبارت Y انتظار داریم گوشی از سری یاد شده باشد. همچنین به تازگی، شاهد صدور تاییدیه گوشی شیائومی ردمی Y3 در وب سایت Wi-Fi Alliance بوده‌ایم، به همین دلیل این مدل احتمالا باید به زودی رونمایی شود.

پیش‌بینی شده این گوشی، نسخه پرو گوشی شیائومی ردمی 7 باشد که صرفا در بازارهای کشور هند عرضه عرضه خواهد شد. البته انتظار داریم آن را تحت عنوان شیائومی ردمی 7 پرو در بازارهای دیگر کشورهای دنیا نیز مشاهده کنیم.