گوشی اچ تی سی

گوشی میان رده HTC در گیک بنچ و آنتوتو رویت شد

در اواخر سال گذشته، اچ تی سی اعلام کرده بود که در سال جدید روی تولید موبایل‌های میان رده و پرچمدار تمرکز خواهد کرد. حالا تازه‌ترین گوشی میان رده HTC در بنچمارک‌های آنتوتو و گیک‌بنچ، اعلام وجود کرده؛ دستگاهی که مجهز به تراشه اسنپدراگون 710 و 6 گیگابایت رم است.

هرچند اسنپدراگون 710 کوالکام را می‌توان یک چیپست میان رده خوب تلقی کرد؛ اما اخیرا اسنپدراگون 730 نیز معرفی شده و کمپانی تایوانی می‌توانست آن را در محصول جدید خود به‌کار‌گیری کند. به هر حال این گوشی میان رده HTC با شماره مدل 2Q7A100 در گیک بنچ حضور یافته است و می‌تواند پس از دیزایر 12 اس، نخستین گوشی عرضه شده کمپانی در چند ماه اخیر باشد. البته با توجه به اینکه تاکنون شاهد درز هیچ‌گونه اطلاعاتی از آن نبودیم، شاید نباید تاریخ معرفی آن را خیلی نزدیک بدانیم.

گوشی میان رده HTC

در نتایج بنچمارک AnTuTu اما؛ ظرفیت 128 گیگابایتی حافظه داخلی دستگاه، وضوح 2160 در 1080 پیکسل نمایشگر آن و نام سیستم عامل اندروید 9 پای نیز دیده می‌شود. ناگفته نماند که تراشه اسنپدراگون 710 و پردازنده گرافیکی آدرنو 616، این گوشی میان رده HTC را قدرتمندتر از یو 12 لایف جلوه می‌دهند که در حال حاضر بهترین محصول میان رده کمپانی است. ثبت 169617 امتیاز در آنتوتو هم گواهی بر این ادعاست.

گوشی میان رده HTC

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. با اینکه حال و وضعش خرابه اما باز هم خاص‌ترین برنده الله وکیلی… .