طرح دوشنبه سوری همراه اول

در طرح دوشنبه سوری همراه اول بسته‌های اینترنتی رایگان جایزه بگیرید

همراه اول در راستای افزایش رضایت مشترکان خود در آخرین دوشنبه هر ماه جوایز ویژه‌ای را به آن‌ها اختصاص می‌دهد. در آخرین دوشنبه فروردین 98 نیز مشترکان می‌توانند در طرح دوشنبه سوری همراه اول شرکت کرده و 100 گیگابایت اینترنت رایگان جایزه بگیرند.

اپراتور همراه اول همواره طرح‌های مختلفی را برای افزایش رضایت مشترکان خود طی سال گذشته اجرا کرده است که یکی از این طرح‌ها، طرح دوشنبه سوری همراه اول است. در این طرح هدایایی در آخرین دوشنبه هر سال در نظر گرفته می‌شود و مشترکان با اجری آن طرح می‌توانند به صورت تصادفی از بسته‌های اینترنتی مختلفی برخوردار شوند. گفتنی است مشترکان همراه اول می‌توانند برای آگاهی از جزئیات بیشتر این طرح به سایت اینترنتی اپراتور اول مراجعه کنند.

فعال‌سازی طرح دوشنبه سوری همراه اول

مشترکان اپراتور همراه اول می‌توانند در پایان هر ماه با شماره‌گیری کد دستوری ستاره 100 ستاره 54 مربع در این طرح شرکت کنند و از جوایز مختلفی برخوردار شوند. در روز دوشنبه 26 فروردین 98 چهارمین طرح دوشنبه سوری همراه اول برگزار می‌شود که در این طرح بسته‌های دیتا یک مگابایت تا 100 گیگابایت یک روزه از 5 صبح تا 5 عصر در نظر گرفته شده است. تمامی مشترکان همراه اول اعم از اعتباری و دائمی با شماره‌گیری کد دستوری فوق می‌توانند به صورت تصادفی از این جایزه بهره‌مند شوند. گفتنی است تمامی مشترکان از سایت 00:00 تا ساعت 23:59 روز دوشنبه 26 فروردین 98 فرصت دارند تا در این طرح شرکت و بسته دیتا خود را فعال کنند.