سامسونگ گلکسی

آموزش ساختن فایل گیف (GIF) در گوشی های سامسونگ

سامسونگ این امکان را فراهم کرده است که از ویدیوهای ضبط شده با دوربین گوشی های گلکسی، اقدام به ساختن فایل گیف (GIF) نمایید. اگر با نحوه انجام کار آشنا نیستید، در ادامه با ما همراه باشید.

ویدیو پلیر موجود در دستگاه های گلکسی، به شما اجازه‌ می‌دهد که از فیلم‌های دوربین گوشی خود، تصاویر متحرک 6 ثانیه‌ای ایجاد کنید. ساختن فایل گیف از این طریق بسیار ساده و کاربردی است؛ به ویژه وقتی که قصد دارید به جای تمام ویدیوی ضبط شده، بخشی از آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. به عنوان مثال اگر فیلمی را از وقوع یک طوفان گرفته‌اید و می‌خواهید لحظه برخورد صاعقه با چیزی را به یک GIF چند ثانیه‌ای تبدیل کنید.

ساختن فایل گیف در گوشی سامسونگ

آموزش ساختن فایل گیف در گوشی های گلکسی

تنها محدودیت موجود، این است که نمی‌توانید از ویدیوهای ضبط شده در شرایط کم‌نور گیف بسازید. برای ساختن فایل GIF در گوشی های گلکسی باید به اپلیکیشن Gallery بروید و ویدیوی مورد نظر را پخش کنید. سپس در لحظه‌ای که می‌خواهید گیف شروع شود، پخش ویدیو را متوقف نمایید. در ادامه روی دکمه GIF که در گوشه بالا و سمت راست نمایشگر قرار دارد، ضربه بزنید.

با این کار، به محیط ادیت فایل GIF وارد می‌شوید و امکان تعیین مدت زمان آن را (که حداکثر باید 6 ثانیه باشد) خواهید داشت. همچنین می‌توانید سرعت پلی شدن گیف، حالت بازپخش خودکار و پخش وارونه را نیز انتخاب کنید. وقتی که تغییرات لازم را انجام دادید، به سادگی و با لمس گزینه  Save در گوشه فوقانی سمت راست، فایل ساخته شده را ذخیره کنید.

در نهایت از طریق پوشه GIFs در اپلیکیشن گالری، به آن دسترسی پیدا خواهید کرد. از گیف زیر هم می‌توانید به عنوان یک راهنمای تصویری کمک بگیرید.

آموزش ساختن فایل گیف (GIF)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*