بنچمارک گوشی میزو 16 اس

گوشی میزو 16 اس با نتایج قدرتمندتری در بنچمارک AnTuTu ظاهر شد

بار دیگر نتایج بنچمارک گوشی میزو 16 اس (Meizu 16s) در سایت AnTuTu منتشر شد؛ اما اینبار گوشی گیمینگ میزو موفق شده امتیازهای بالاتری را کسب کند و بهتر از بزرگانی همچون گلکسی اس 10، ال جی جی 8 و آیفون ایکس اس مکس قرار گیرد!

نتایج بنچمارک دیگری از گوشی میزو 16 اس در سایت AnTuTu منتشر شده است که نشان دهنده‌ی کسب امتیاز بیشتری توسط آن و تبدیلش به بهترین گوشی گیمینگ اندرویدی خواهد بود. این مرتبه عملکرد گوشی جدید میزو، 5 درصد بهتر از آخرین باری که در این سایت مورد آزمایش قرار گرفته بود است که نشان می‌دهد تیم سازنده مشغول توسعه‌ی نرم‌افزاری این گوشی است.

نتایچ بنچمارک جدید گوشی میزو 16 اس

بنچمارک گوشی میزو 16 اس

این امتیازهای جدید توسط Hong Hansheng منتشر شده که یکی از مهندسان نرم افزاری مشغول در شرکت میزو نیز هست. او چندین مرتبه بنچمارک‌گیری را روی گوشی انجام داده و وقتی همه‌ی نتایج به دست آمده را در کنار هم می‌گذاریم، آن‌ها ثابت می‌کنند که گوشی میزو 16 اس عملکرد نسبتا پیوسته‌ای را در آزمون‌ها داشته است. حالا بیایید این گوشی را با دیگر گوشی‌های پرچمدار مجهز به تراشه‌های اسنپدراگون 855، کایرین 980، اگزینوس 9820 و آخرین تراشه‌ی ساخت اپل مقایسه کنیم. در این مقایسه دو گوشی عرضه نشده‌ی زنفون 6 و رینو 10 ایکس زوم نیز وجود دارد.

بنچمارک گوشی میزو 16 اس

انتظار می‌رود این گوشی از ظاهری مشابه با میزو 16 برخوردار باشد؛ با این حال نسبت ابعاد آن از 18:9 به 18.6:9 رسیده که نشان دهنده‌ی برخی تغییرات در ابعاد و اندازه‌های گوشی خواهد بود. ضمن آنکه وضوح هر دو نمایشگر فول اچ دی پلاس است. اندازه‌ی نمایشگر این گوشی از 6 به 6.2 اینچی می‌رسد، اما در رندرهای سه بعدی منتشر شده از آن، خبری از بریدگی در بالای نمایشگر نیست. همچنین بنچمارک‌های منتشر شده متعلق به نسخه‌ی مجهز به رم 6 و حافظه‌ی داخلی 128 گیگابایتی به همراه رابط کاربری Flyme 7 مبتنی بر اندروید 9 پای بوده است.

انتظار می‌رود گوشی میزو 16 اس به سنسور دوربین 48 مگاپیکسلی سونی همراه با OIS مجهز باشد. سایت تنا این دوربین و برخی دیگر از مشخصات فنی گوشی گیمینگ میزو را تایید می‌کند. ما هنوز نمیدانیم میزو چه زمانی از این دیوایس رونمایی خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. بهش نیمخوره خیلی شاخ باشه