صفحه اینستاگرام فرماندهان سپاه

صفحه اینستاگرام فرماندهان سپاه مسدود شد

صفحه اینستاگرام فرماندهان سپاه از جمله سردار قاسم سلیمانی، سرلشکر باقری و سرلشکر جعفری به عنوان فرمانده کل سپاه پس از اقدام خصمانه آمریکا مبنی بر تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مسدود شد.

اخیرا دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در اقدامی خصمانه نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در لیست سازمان‌های تروریستی از نگاه کشور آمریکا قرار داد که این اقدام آن‌ها واکنش تند مردم ایران و هواداران جمهوری اسلامی در سطح بین‌المللی را به دنبال داشت، اما این پایان اقدام‌های خصمانه آمریکایی‌ها علیه ایران نبود و شرکت‌های آمریکایی از جمله اینستاگرام در اقدامی صفحه اینستاگرام فرماندهان سپاه از جمله سردار قاسم سلیمانی، سرلشکر باقری (رئیس ستاد کل نیروهای مسلح) و سرلشکر جعفری (فرمانده کل سپاه) را مسدود و از دسترسی عموم خارج کرد.

صفحه اینستاگرام فرماندهان سپاه

بسته شدن صفحه اینستاگرام فرماندهان سپاه از جمله سردار قاسم سلیمانی

از صبح روز سه‌شنبه 27 فروردین 98 صفحه اینستاگرامی سردار سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط شرکت آمریکایی اینستاگرام مسدود شد. پس از بسته شدن اینستاگرام سردار سلیمانی، تا اطلاع ثانوی صفحه جدیدی از ایشان در شبکه اجتماعی اینستاگرام ایجاد نخواهد شد. گفتنی است صفحه رسمی سردار سلیمانی در اینستاگرام با بیش از 800 هزار دنبال‌کننده از دسترس خارج شد و این اقدام اینستاگرام برای نخستین‌بار نیست بلکه در گذشته بیش از 5 بار حساب کاری ایشان بسته شده است.

به‌روزرسانی اول:

پاسخ اینستاگرام

سخنگوی اینستاگرام بسته شدن صفحه‌های اینستاگرامی فرماندهان سپاه را مرتبط با اقدام خصمانه آمریکا مبنی بر تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست و در اطلاعیه‌ای بیان کرد:

ما تحت محدودیت‌های قوانین تحریم‌های ایالات متحده عمل می‌کنیم. با مقام‌های دولتی مرتبط همکاری خواهیم کرد تا اطمینان حاصل کنیم که تعهدات قانونی‌مان، از جمله مربوط به سپاه را رعایت می‌کنیم.