فصل سوم سریال وست ورلد (Westworld) در سال 2020 پخش می‌شود  

سریال گیم‌ آف ترونز در حال نزدیک شدن به انتهای راه است و حالا شبکه HBO باید روی سریال‌های دیگر تمرکز کند. در همین راستا آن‌ها تاریخ پخش فصل سوم سریال وست ورلد (Westworld) را مشخص کرده‌اند.

گیم‌ آف ترونز را که کنار بگذاریم، شبکه HBO در چند سال اخیر با سریال Westworld نیز توانسته به موفقیت‌های خوبی چه از نظر مخاطب و منتقدان و چه از نظر تجاری دست پیدا کند. ساخت سری سوم آن مدت‌ها پیش تایید شد اما سوال این بود که تاریخ پخش فصل سوم سریال وست ورلد چه زمانی است.

رییس وارنر مدیا، آقای باب گرین بلت (Bob Greenblatt) رسما تایید کرده که فصل سوم سریال وست ورلد در سال 2020 پخش خود را آغاز می‌کند.

فصل سوم سریال وست ورلد

برای آن‌هایی که آشنا نیستند، داستان وست ورلد در آینده جریان دارد، جایی که انسان‌ها با آدم‌های مکانیکی تعامل دارند. سریال در واقع یک شرح حال سیاه از عصر هوش مصنوعی است.

در این سریال تاکنون بازیگران مشهور سینمایی محبوبی همچون آنتونی هاپکینز، اد هریس، اوان ریچل وود، تندی نیوتون، جفری رایت، تسا تامپسون و لوک همسورث به ایفای نقش پرداخته‌اند. سریال Westworld با این هدف ساخته شد که بتواند جایگزینی برای سریال گیم‌ آف ترونز باشد و با اینکه تا اینجا نتوانسته به طور صد در صد موفق باشد اما انتظار می‌رود که فصل سوم بتواند پتانسیل‌های کامل آن را اشکار کند.

سریال وست ورلد توسط استدیوی بد روبات (Bad Robot) تولید شده و تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی آن بر عهده جاناتان نولان (Jonathan Nolan) برادر کریستوفر نولان است. در کنار او، جی.جی آبرامز (J.J. Abrams) نیز به عنوان تهیه کننده حضور دارد. فصل سوم سریال وست ورلد هنوز تاریخ پخش دقیقی ندارد اما بدون شک در سال آینده میلادی از تلویزیون پخش می‌شود و باید دید آیا می‌تواند جای خالی گیم آف ترونز را تا حدی پر کند یا خیر.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. لطفا از گذاشتن مطلب در مورد این سریال کثیف که تبلیغ بی خدایی میکند خودداری کنین