گوشی هواوی آنر 20 آی

گوشی هواوی آنر 20 آی با دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی معرفی شد

گوشی موبایل هواوی آنر 20 آی (Honor 20i) همراه یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی قدرتمند معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی، قابلیت‌ها و قیمت گوشی جدید آنر بیشتر آشنا شوید.

آنر، برند زیرمجموعه‌ی هواوی یک گوشی جدید را امروز در چین رونمایی کرد. هواوی آنر 20 آی که امروز معرفی شد، به یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی مجهز است. البته این تنها قابلیت جذاب Honor 20i نیست، آن به نسبت ابعاد صفحه به بدنه‌ی بسیار زیاد و دوربین سه گانه پشتی نیز مجهز است. در ادامه با مشخصات فنی، قابلیت‌ها و قیمت گوشی جدید هواوی آنر بیشتر آشنا شوید.

هواوی آنر 20 آی

طراحی و نمایشگر

گوشی جدید آنر از قاب پشتی شیشه‌ای سه بعدی بهره می‌برد، ابعاد کلی آن 154.8 در 73.8 در 8 میلی‌متر و وزن آن نیز 164 گرم است. یک نمایشگر 6.21 اینچی IPS LCD با حفره‌ی بالای صفحه U شکل که از دوربین سلفی میزبانی می‌کند نیز قاب جلویی را تشکیل می‌دهند. این نمایشگر از وضوح فول اچ دی پلاس و نسبت ابعاد 19.5:9 برخوردار است. نسبت ابعاد صفحه به بدنه نیز بیش از 90 درصد خواهد بود که باعث می‌شود اغلب قاب جلویی را نمایشگر تشکیل دهد.

گوشی هواوی آنر 20 آی

دوربین سلفی و سه گانه پشتی

داخل بریدگی بالای نمایشگر این گوشی یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 به چشم می‌خورد. همراه این دوربین، قابلیت‌های زیباسازی چهره نیز به صورت نرم افزاری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. فناوری ادغام 4 پیکسل در 1 پیکسل این امکان را به آنر 20 آی می‌دهد تا عکس‌های سلفی حداکثر شفافی را در شرایط نوری کم ثبت کند. علاوه بر این فلاش روی صفحه نیز می‌تواند به کمک شما آید.

گوشی هواوی آنر 20 آی

اما روی قاب پشتی یک ماژول دوربین سه گانه قدرت گرفته از هوش مصنوعی وجود دارد که شامل سنسور اصلی 24 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، سنسور 8 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و یک سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق می‌شود. این دوربین سه گانه قابلیت‌های جذابی نظیر حالت عکاسی در شب، ضد لرزش، فیلمبرداری سوپر اسلوموشن، حالت حرفه‌ای، پانوراما و پرتره را نیز ارائه می‌کند.

عملکرد و سایر قابلیت‌ها

پردازنده‌ی میان رده کایرین 710 در قلب تپنده‌ی هواوی آنر 20 آی قرار دارد. 6 گیگابایت رم این پردازنده را همراهی می‌کند. بیشترین ظرفیت حافظه‌ی داخلی این دیوایس نیز 256 گیگابایت است، هرچند می‌توانید با یک کارت میکرو اس دی آن را بیشتر هم کنید. اما یک باتری 3400 میلی‌آمپر ساعتی انرژی بخش این گوشی است که متاسفانه از فناوری شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کند.

گوشی هواوی آنر 20 آی

در کنار دوربین‌ها، یک اسکنر اثر انگشت نیز دیده می‌شود. هرچند شما می‌توانید از فناوری تشخیص چهره‌ی به کار رفته در این گوشی نیز استفاده کنید. آنر ادعا می‌کند این گوشی می‌تواند اطلاعات چهره را روی یک تراشه‌ی داخلی ذخیره کند که می‌تواند منجر به افزایش سطح امنیتی شود. رابط کاربری EMUI 9 بر پایه‌ی اندروید 9 در راس بخش نرم افزاری این گوشی قرار دارد. دومین نسل فناوری بهبود عملکرد گیمینگ آنر به نام Game Turbo 2.0 نیز در اینجا فعال است. از دیگر موارد می‌توان به حضور فناوری‌های 4K VoLTE، وای فای، بلوتوث 4.2، جی پی اس، میکرو یو اس بی 2.0 و جک 3.5 میلی‌متری هدفون اشاره کرد.

قیمت و زمان عرضه

هواوی آنر 20 آی قرار است در چهار نسخه‌ی مختلف و سه رنگ آبی، قرمز و مشکی عرضه شود که اطلاعات و قیمت آن‌ها به شرح زیر است:

  • 6 گیگ رم + 64 گیگ حافظه = 238 دلار
  • 4 گیگ رم + 128 گیگ حافظه = 238 دلار
  • 6 گیگ رم + 128 گیگ حافظه = 283 دلار
  • 6 گیگ رم + 256 گیگ حافظه = 328 دلار

انتظار می‌رود این گوشی با نام آنر 20 لایت در سایر بازارهای جهان به فروش برسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. کی وارد ایران میشه ؟ قیمتش تقریبا چند در میاد

  2. گوشی موبایل انر 20 ای چه تاریخی وارد بازار ایران میشود

  3. هاوایی هر روز یک گوشی میده بیرون تا ورشکس نشه