آیفون 4.7 اینچی جدید در راه است

سال آینده اپل از آیفون 4.7 اینچی جدید خود رونمایی می‌کند

ظاهرا اپل بهار سال آینده قصد دارد از آیفون 4.7 اینچی جدید خود پرده برداری کند. اما این آیفون جمع و جور جدید چگونه است؟ در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهید شد.

شایعات جدیدی از تامین کنندگان قطعات کمپانی اپل مبنی بر عرضه‌ی آیفون 4.7 اینچی جدید به گوشی می‌رسد. پیشتر شنیده بودیم این گوشی سال 2019 معرفی می‌شود، اما ظاهرا باید یک سال دیگر برای ملاقات با آن منتظر بمانیم.

جزئیات آیفون 4.7 اینچی جدید

این منابع همچنین ادعا می‌کنند که آیفون جمع و جور آینده کوپرتینویی‌ها از تراشه‌ی A13 قدرت می‌گیرد، 128 گیگ حافظه‌ی داخلی داشته و در ماه مارس 2020 با قیمتی در حدود 650 دلار روانه‌ی بازارها می‌شود.

با توجه به این که نمایشگر این گوشی شبیه به آیفون‌های چند سال گذشته‌ی اپل، با حاشیه‌های فراوان در اطراف خود است و اینکه در ماه مارس معرفی می‌شود، به نظر می‌رسد می‌توانیم آن را نسخه‌ی جدید گوشی آیفون SE بدانیم.

اپل در سال 2019 سه آیفون جدید را عرضه خواهد کرد؛ آیفون ایکس آی و ایکس آی مکس به نمایشگر OLED و دوربین سه گانه پشتی (فوق عریض، معمولی و تله فوتو) مجهز خواهند بود و نسل جدید آیفون ایکس آر نیز در حالی که همچنان از نمایشگر LCD استفاده خواهد، اما دوربین دوگانه‌ای (معمولی + فوق عریض یا تله فوتو) را به خدمت خواهد گرفت.

در گزارش‌های اخیر آمده است که درست همانند سال 2016، اپل تصمیم گرفته آیفون 4.7 اینچی جدید خودش را در ماه مارس معرفی کند؛ درست زمانی که این شرکت آمریکایی گوشی آیفون اس ای خود را به خانواده آیفون 6 اس خود اضافه کرد.