اطلاعات تازه‌ای از مدل 5G هواوی میت 20 ایکس فاش شد

مدلی با قابلیت پشتیبانی از سیگنال‌های 5G برای گوشی هواوی میت 20 ایکس (Huawei Mate 20 X 5G) در راه است. در این گوشی، یک تغییر سخت افزاری ناراحت‌کننده و یک بهبود قابل توجه رخ خواهد داد.

هواوی چندی پیش اعلام کرد مدل 5G هواوی میت 20 ایکس را در سال جاری عرضه خواهد کرد، اما بر اساس جدیدترین اطلاعات فاش شده، این مدل با گوشی هوشمندی که ما می‌شناسیم تفاوت مهمی دارد. گفتنی است هواوی میت 20 ایکس گوشی گیمینگ این شرکت چینی است که چندین ماه قبل، در کنار دیگر پرچمداران سری Mate در سال 2018 رونمایی شد.

دلیل تغییرات فراوان مدل 5G هواوی میت 20 ایکس در مقایسه با مدل عادی، نیاز به قرار دادن سخت افزارهای بیشتر به منظور پشتیبانی از سیگنال‌های نسل پنجم شبکه موبایل به شمار می‌رود.

هواوی میت 20 ایکس

بر اساس گزارش جدید، ابعاد نمایشگر هواوی میت 20 ایکس 5G همچنان 7.2 اینچ باقی خواهد ماند، اما ظرفیت باتری آن از 5 هزار میلی‌آمپر ساعت در مدل استاندارد، به 4200 میلی‌آمپر ساعت تقلیل پیدا می‌کند. خبر خوشحال‌کننده، افزوده شدن پشتیبانی از سیستم شارژ سریع 40 واتی به مدل جدید محسوب می‌شود، چیزی که هواوی میت 20 ایکس فاقد آن است.

اگرچه درباره صحت این گزارش اطمینان نداریم، اما دلیل اعلام شده برای استفاده از یک باتری با ظرفیت کمتر، کاملا قابل قبول است. باید دید باتری 4200 میلی‌آمپر ساعتی مدل 5G هواوی میت 20 ایکس، چگونه از پس نیرورسانی به نمایشگر غول‌آسای 7.2 اینچی آن بر می‌آید!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه