خرید سامسونگ گلکسی فولد

میزان تقاضا برای خرید سامسونگ گلکسی فولد بیش از حد تصور بوده است!

تقاضای بیش از اندازه به منظور خرید سامسونگ گلکسی فولد این شرکت را غافل‌گیر کرد. سامسونگ مدعی است اولین سری گوشی های انعطاف پذیر گلکسی فولد به هیچ عنوان جوابگوی تعداد زیاد خریداران نبوده است.

اولین گوشی انعطاف پذیر سامسونگ سوژه اصلی رسانه‌های خبری طی چند روز اخیر بوده است، چرا که بعد از سال‌ها انتظار برای رونمایی و همچنین ماه‌ها انتظار برای عرضه به بازار، سرانجام این اتفاق رخ داد. نخستین سری گوشی های سامسونگ گلکسی فولد به دست مشتریان رسیده و نقد و بررسی‌ها درباره آن به تازگی شروع شده است. طی نگاه نزدیک به سامسونگ گلکسی فولد مشخص شد این گوشی از آن چه تصور می‌کردیم فوق‌العاده‌تر است، هر چند ایرادات قابل توجهی نیز دارد!

افزایش شدید تقاضا برای خرید سامسونگ گلکسی فولد

به نظر می‌رسد کاربران سراسر دنیا، علاقه‌ای به انتظار تا زمان انتشار نخستین بازخوردها نداشته و دوست دارند شخصا، کار با این گوشی را تجربه کنند. نکته جالبتری که علاقه شدید کاربران به خرید سامسونگ گلکسی فولد با وجود قیمت فضایی آن را نشان می‌دهد، دو مرحله‌ای بودن نحوه خرید زود هنگام گوشی است. ابتدا، کاربر می‌بایست وارد فرآیند رزرو نوبت شده و بعد از آغاز پیش فروش، با استفاده از شماره نوبت خود، گوشی را پیش خرید می‌کرد! بر اساس گزارش وب سایت DroidLife، سامسونگ در محاسبه تعداد اولین درخواست‌کنندگان گلکسی فولد ناموفق عمل کرد، چرا که تعداد بسیار بیشتری از کاربران اکنون نوبت به دست، منتظر پرداخت 2 هزار دلار برای پیش خرید این گوشی هستند!

سامسونگ گلکسی فولد

به کاربرانی که قادر نشدند طی فرآیند پیش فروش، نوبت خود را به گوشی نزدیک کنند، اعلام شد به خاطر افزایش باورنکردنی تقاضا برای خرید سامسونگ گلکسی فولد، در حال حاضر موجودی این گوشی در وب سایت Samsung.com به پایان رسیده است. قرار نیست نوبت رزرو شده این کاربران پایمال شود، اما باید برای دریافت محصول خود زمان بیشتری را منتظر بمانند. متاسفانه زمان مشخصی برای انتظار اعلام نشده است، اما غول کره‌ای وعده داده به محض آماده شدن سری دوم گوشی های گلکسی فولد، به کاربران دارای نوبت خرید از طریق ارسال ایمیل اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

کاربران کشور آمریکا برای خرید این گوشی گزینه‌های دیگری نیز پیش رو دارند. از روی بیست و پنجم آوریل (پنجم اردیبهشت)، خرید سامسونگ گلکسی فولد طی برنامه‌های مشخص دو اپراتور تی-موبایل و ای تی اند تی امکان‌پذیر خواهد بود. هنوز برنامه‌های دو اپراتور اسپرینت و ورایزن برای ارائه اولین گوشی انعطاف‌پذیر سامسونگ اعلام نشده است.

درباره تعداد دستگا‌ه‌های به فروش رسیده طی اولین پیش فروش خبری در دسترس نیست، اما انتظار نداریم این تعداد چیزی بیشتر از چند هزار دستگاه گوشی بوده باشد. نکته اینجاست که سامسونگ، خود را شدیدا غافلگیر خطاب می‌کند، به طوری که تعداد درخواست‌ها برای خرید سامسونگ گلکسی فولد بسیار بیشتر از آن چیزی است که در ابتدا تخمین زده شده بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. بازار فروش گوشی توی امریکا وایه هر کمپانی بزرگی توی دنیا مهمه و ارزش‌‌داره ولی بعید میدونم این ترامپ با چین کنار بیاد

  2. تبریک به تیم و کمپانی سامسونگ بخصوص مهندس عزیز دی جی کوه
    تکنولوژی آینده با محصولات سامسونگ

  3. بنظر من هواوی بهتر میبود

    • کاربر عزیز c7 هواوی هم‌ واسه فروش میت x برنامه‌ داره بیکار نمیشینه ولی تاریخش معلوم نیست برتری که سامسونگ توی فروش نسبت به هواوی داره فروش توی امریکا هست که هواوی بی نصیب هست از این موضوع هواوی هم طرفدارهای خواص خودش رو داره و واقعا رشد عالی داشته تو این چند سال