تصاویر قسمت دوم فصل هشتم سریال گیم آف ترونز – Game of Thrones

شبکه HBO تصاویر قسمت دوم فصل هشتم سریال گیم آف ترونز را منتشر کرده است. ما هنوز نام این قسمت از سریال Game of Thrones را نمی‌دانیم.

شبکه HBO در رابطه با فصل هشتم سریال Game of Thrones بسیار مخفیانه پیش می‌رود و حتی نام قسمت‌ها را هم منتشر کرده است. ما تا پیش از پخش قسمت اول فصل هشتم، نمی‌دانستیم که نام آن Winterfell است. با این حال، آن‌ها تصاویر قسمت دوم فصل هشتم سریال گیم آف ترونز را منتشر کرده‌اند که در ادامه می‌توانید آن‌ها را ببینید.

آن چیزی که از این تصاویر دریافت می‌کنیم این است که قسمت دوم در حال کنار هم قرار دادن بخش‌های مختلف داستانی و شخصیت‌هاست تا همه چیز را برای جنگ حماسی نهایی آماده کند. البته بدیهی است که این جنگ قطعا در قسمت سوم رخ نمی‌دهد. سازندگان وعده یک جنگ عظیم و گسترده را داده‌اند که شاید بیش از یک ساعت طول بکشد اما فعلا باید منتظر آماده‌سازی شخصیت‌ها و داستان‌های فرعی برای رسیدن به آن نقطه باشیم.

تصاویر قسمت دوم فصل هشتم سریال گیم آف ترونز – Game of Thrones

قسمت اول فصل هشتم در 14 آوریل (25 فروردین) پخش شد و توانست از نظر تعداد بیننده رکوردشکنی کند. بیش از 17 میلیون نفر این سریال را از پتلفرم‌های مختلف شبکه HBO تماشا کردند و باید دید قسمت دوم تا چه اندازه می‌تواند موفق ظاهر شود.

فصل هشتم سریال Game of Thrones تنها 6 قسمت خواهد داشت و ماجراهای آن بر اساس مجموعه رمان ترانه یخ و آتش نوشته جرج آر. آر. مارتین پیش نخواهد رفت. با این حال مارتین به این مسئله اشاره داشته که پایان سریال و کتاب از نظر موضوعی به یکدیگر شباهت خواهند داشت.

قسمت دوم فصل هشتم سریال گیم آف ترونز در تاریخ 21 آوریل 2019 (یک‌شنبه 1 اردیبهشت 1398) پخش خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. قسمت اول که مالی نبود