بهترین بازی های سال 2019 که منتظرشان هستیم

سال 2019 تا اینجا بازی‌های جذابی به بازی‌دوستان هدیه داده اما آثار بزرگ‌تری در راه هستند. در این مطلب به معرفی بهترین بازی های سال 2019 که منتظرشان هستیم خواهیم پرداخت.

تاکنون تعدادی از بهترین بازی های سال 2019 به بازار عرضه شده‌اند، از بازسازی شکوهمند رزیدنت اویل 2 و اپکس لجندز تا قسمت سوم مترو و دویل می کرای 5 اما این پایان کار نیست.

بهترین بازی های سال 2019 که منتظرشان هستیم

تعدادی از بازی‌های بزرگ و مورد انتظار که قرار است در سال 2019 منتشر شوند هنوز تاریخ دقیق عرضه ندارند و به همین دلیل در این لیست قرار داده نشده‌اند. لیست موجود فقط به بازی‌هایی می‌‎پردازد که تاریخ عرضه مشخصی دارند و با تاخیر مواجه نخواهند شد.

بهترین بازی های سال 2019

– بازی Mortal Kombat 11

پتلفرم‌ها: پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ، رایانه‌های شخصی
تاریخ عرضه: 23 آوریل 2019 (3 اردیبهشت 1398)

استودیوی ندررلم (NetherRealm) در سال‌های اخیر ثابت کرده که به کیفیت اهمیت ویژه‌ای می‌دهد و البته این قابلیت را دارد که با مجموعه‌های مورتال کمبت و اینجاستیس، بهترین بازی‌های مبارزه‌ای تاریخ را بسازد. آن‌ها امسال با Mortal Kombat 11 بازمی‌گردند که قرار است مبارزات متنوع‌تر و گسترده‌تری را ارائه دهد. در قسمت جدید این مجموعه شاهد حضور همان شخصیت‌های قدیمی محبوب در کنار تعدادی شخصیت جدید هستیم. ندررلم وعده داده که بازی به ریشه‌هایش پایبند خواهد بود و علاوه بر جذب مخاطب جدید، طرفداران نسخه‌های قدیمی را راضی کند.

می‌توانید انتظار یک داستان هیجان انگیز دیگر را از این بازی داشته باشید که در آن‌ چیزهای تازه‌ای پیدا می‌شود، از یک ریدن (Raiden) فاسد تا کرونیکا، شخصیت منفی جدید و سفر در زمان. همچنین جالب است بدانید که کونگ لائو، لیو کانگ و دیگر شخصیت‌های محبوب مجموعه که در قسمت‌های قبلی مورتال کمبت کشته‌ شده بودند، در این قسمت حضور خواهند داشت. بازی مورتال کمبت در سبک مبارزه‌ای بدون شک یکی از بهترین بازی های سال 2019 خواهد بود.

بهترین بازی های سال 2019

– بازی Days Gone

پتلفرم‌ها: انحصاری پلی استیشن 4
تاریخ عرضه: 26 آوریل 2019 (6 اردیبهشت 1398)

اگر فکر می‌کنید که زامبی‌ها خسته‌کننده شده‌اند و دیگر کافی است، حق دارید اما این مسئله قرار نیست جلوی عنوان انحصاری جدید پلی استیشن 4 یعنی بازی Days Gone را بگیرد. در این بازی آخرالزمانی جهان باز، دشمنان شما دقیقا مردگان متحرک نیستند، در اصل انسان‌هایی هستند که به یک ویروس مبتلا شده‌اند و حالا در جستجوی قهرمان داستان، دیکن هستند. صداپیشگی دیکن بر عهده سم ویتور (Sam Witwer) است که شاید صدای او را در نقش استارکیلر در بازی Star Wars: The Force Unleashed شنیده باشید.

تولید بازی Days Gone از سال 2015 آغاز شد و در ساخت آن از موتور آنریل انجین 4 استفاده شده است. انتظار می‌رود که این بازی بتواند موفقیت دیگر بازی‌های انحصاری پلی استیشن 4 را ادامه دهد و به فروش قابل توجهی دست پیدا کند. سونی بر روی این بازی حساب ویژه‌ای باز کرده و بر اساس بازی‌های انحصاری خوبی که تاکنون از آن‌ها مشاهده کرده‌ایم، Days Gone نیز می‌تواند یکی از بهترین بازی های سال 2019 باشد.

بهترین بازی های سال 2019

– بازی Rage 2

پتلفرم‌ها: پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، رایانه‌های شخصی
تاریخ عرضه: 14 مه 2019 (24 اردیبهشت 1398)

پس از برخورد یک شهاب سنگ به کره زمین، اکثر ساکنان کره زمین کشته می‌شوند و بازماندگان خودشان را در مقابل راهزنان بی‌رحم و جهش یافتگان قاتل می‌بینند. شما در نقش والکر بازی می‌کنید، یکی از آخرین انسان‌هایی که می‌خواهد عدالت را اجرا کند. بازی همانند قسمت اول در حالت اول شخص قرار دارد و در آن مبارزات با ماشین نیز خواهید داشت.

قسمت اول Rage در سال 2011 منتشر شد و اولین بازی ساخته شده با موتور آی‌دی تک 5 (id Tech 5) به حساب می‌آمد. این بازی در واقع تلفیقی از مد مکس با فال آوت و بوردرلندز بود و در حالی که ساخت آن بیش از 5 سال طول کشید، نتوانست در حد انتظار ظاهر شود. در حالی که قسمت اول توسط استودیوی اید سافت‌ویر (Id Software) سازنده سری مشهور ولفینشتاین و دووم ساخته شده بود، شرکت بتسدا ساخت قسمت دوم را به استودیوی آوالانچ (Avalanche) سپرده است که گزینه کاملا مناسبی به نظر می‌رسد. آن‌ها علاوه بر ساختن مجموعه بازی Just Cause، اخیرا بازی فضای باز مد مکس را نیز ساخته‌اند که فضای آن به ریج نزدیک است.

بهترین بازی های سال 2019

– بازی A Plague Tale: Innocence

پتلفرم‌ها: پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، رایانه‌های شخصی
تاریخ عرضه: 14 مه 2019 (24 اردیبهشت 1398)

A Plague Tale داستان یک خواهر و برادر به نام هیگو و آمیسیا را روایت می‌کند که در تلاش هستند تا از جنگ صدساله (نبردهای میان انگلستان و فرانسه، در سال‌های 1337 تا 1453) و دوران طاعون بزرگ جان سالم به در ببرند. شما برای زنده ماندن در این بازی، باید پازل‌های مختلفی را حل کنید که اکثر آن‌ها در رابطه با موش‌های گرسنه است. بازی حول موش‌ها می‌چرخد، اینکه آن‌ها را بترسانید و فراری دهید، یا آن‌ها را به سوی دشمنان هدایت کنید. مهم‌ترین سلاح شما تنها یک مشعل است.

به نظر می‌رسد که این بازی بتواند به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کند. ساخت بازی بر عهده استودیوی آسوبو (Asobo) بوده که بیشتر برای بازی Fuel و تولید بازی‌های کودکانه برای شرکت پیکسار و دیزنی همچون آپ، وال‌-ای، رتاتویی و داستان اسباب بازی 3 شناخته می‌شود. آن‌ها در ساخت بازی ریکور ReCore نیز همکاری داشته‌اند.

بهترین بازی های سال 2019

– بازی Team Sonic Racing

پتلفرم‌ها: پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ، رایانه‌های شخصی
تاریخ عرضه: 21 مه 2019 (31 اردیبهشت 1398)

سونیک و دوستان‌اش برای سومین مسابقه ماشین‌سواری‌شان بازگشته‌اند. استودیوی سومو دیجیتال که در گذشته بازی محبوب Sonic & Sega All-Stars Racing را ساخته بود، سازنده این بازی است. تمرکز این بازی تنها بر روی دنیای سونیک بوده و برخلاف مسابقات آرکید سنتی، شما به عنوان یک تیم مسابقه می‌دهید و مجموع امتیاز شما و هم‌تیمی‌هایتان برنده اصلی را مشخص می‌کند.

این بازی 15 شخصیت قابل بازی دارد که در سه نوع مختلف سرعت، تکنیک و قدرت طبقه بندی ‌شده‌اند. برای مثال شخصیت تیلز می‌تواند بدون اینکه سرعت‌‌اش کم شود، از روی شیشه عبور کند. باید دید این بازی تا چه اندازه می‌تواند طرفداران سبک Kart racing را راضی کند.

بهترین بازی های سال 2019

– بازی Total War: Three Kingdoms

پتلفرم‌ها: انحصاری رایانه‌های شخصی
تاریخ عرضه: 23 مه 2019 (2 خرداد 1398)

بازی Three Kingdoms شما را به دوران چین باستان می‌برد و اگر میخواهید به جای یک هک اند اسلش بی‌مغز، یک تجربه متفاوت‌تر داشته باشید، این بازی احتمالا همان چیز است که نیاز دارید. شما در این بازی استراتژی نوبتی و ریل تایم، باید در جنگ‌های حماسی و بزرگ پیروز شده و کشور چین را تکه به تکه به تسخیر خود در آورید. برای عاشقان سبک استراتژیک، Total War غنیمت است و نباید آن را از دست بدهید.

ساخت این بازی همانند نسخه‌های قبلی برعهده استودیوی کریتیو اسمبلی (Creative Assembly) بوده و آن‌ها این بار تغییرات زیادی در بازی ایجاد کرده‌اند، از تغییر عناصر درون بازی تا تقویت هوش مصنوعی و رابط کاربری. نکته جالب دیگر این است که برخلاف نسخه‌های قبلی که شخصیت‌ها به ندرت با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کردند، در این قسمت شخصیت‌ها و جنرال‌ها با یکدیگر در ارتباط بوده و این باعث می‌شود که یک لایه جدید به بازی اضافه شود. سه پادشاهی برای عاشقان سبک استراتژیک بدون شک یکی از بهترین بازی های سال 2019 است.

بهترین بازی های سال 2019

– بازی Judgement

پتلفرم‌ها: انحصاری پلی استیشن 4
تاریخ عرضه: 25 ژوئن 2019 (4 تیر 1398)

شرکت سگا علاقه خاصی به ساخت بازی‌های جهان باز جذاب و متفاوت دارد و طرفداران پرشمار مجموعه یاکوزا همیشه از این مسئله استقبال کرده‌اند. بازی Judgement یک نسخه فرعی از یاکوزا است و در همان شهر و محله جریان دارد. این بار به جای بازی در نقش کازوما کریو، شما هدایت یک کاراگاه خصوصی به نام تاکایوکی یاگامی (Takayuki Yagami) را بر عهده دارید که در جستجوی یک قاتل زنجیره‌ای است. این بازی که همان مبارزات همیشگی را با عناصر تحقیق و بررسی تلفیق کرده، در دسامبر سال گذشته میلادی در ژاپن منتشر شد و توانست موفق عمل کند. نسخه انگلیسی و بین المللی آن در 25 ژوئن عرضه خواهد داشت و فراموش نکنید که انحصاری کنسول پلی استیشن 4 است.

بهترین بازی های سال 2019

– بازی Wolfenstein: Youngblood

پتلفرم‌ها: پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ، رایانه‌های شخصی
تاریخ عرضه: 26 ژوئیه 2019 (4 مرداد 1398)

مجموعه Wolfenstein در تاریخ بازی‌های ویدیویی بارها دست به دست شده و از سال 2014 در اختیار شرکت بتسدا قرار دارد. برخلاف قسمت‌های قبلی که بی جی بلازکوویچ (BJ Blazkowicz) نقش اصلی را برعهده داشت، شما در این بازی در نقش دختران دوقلوی او، جسیکا و سوفیا بازی می‌کنید که در جستجوی پدر گمشده خود هستند. برای اولین در این مجموعه شوتر اول شخص، این قابلیت را دارید که بازی را به صورت دونفره انجام دهید، حتی کسانی که نسخه Deluxe را خریداری کنند، می‌توانند یکی از دوستان‌شان را برای انجام این بازی دعوت کنند، فارغ از اینکه آن فرد بازی را خریداری کرده یا خیر. اگر هم می‌خواهید تنهایی بازی کنید، هدایت خواهر دوقلو بر عهده هوش مصنوعی خواهد بود و نیازی نیست که همه نازی‌ها را به تنهایی نابود کنید. Youngblood حتی اگر به یکی از بهترین بازی های سال 2019 تبدیل نشود، همانند همیشه محبوب طرفداران رایانه های شخصی خواهد بود.

بهترین بازی های سال 2019

– بازی Shenmue 3

پتلفرم‌ها: پلی استیشن 4، رایانه‌های شخصی
تاریخ عرضه: 27 اوت 2019 (5 شهریور 1398)

مجموعه Shenmue هرگز به یک موفقیت تجاری بزرگ تبدیل نشد و در حالت عادی شاید هرگز قسمت سوم آن را نمی‌دیدیم اما با تشکر از کمک‌های مالی طرفداران در کیک استارتر و همچنین سرمایه‌گذاری سونی، ساخت این بازی به واقعیت تبدیل شده است. در بازی Shenmue 3 شما نقش ریو هازوکی (Ryo Hazuki) را برعهده دارید که در تلاش است تا قاتل پدرش را پیدا کند. سازندگان وعده داده‌اند که گیم‌ پلی بازی همانند شماره‌های قبلی باشد. در این بازی می‌توانید دشمنان را در مبارزات تن به تن شکست دهید، قدرت‌های مبارزه‌ای خود را ارتقا داده و در دنیای بزرگی از دهکده‌ها، فروشگاه‌ها و آدم‌ها به گشت و گذار بپردازید. بازی Shenmue 3 شاید در نهایت به یکی از بهترین بازی های سال 2019 تبدیل نشود اما برای عاشقانه این مجموعه، نوستالوژی‌های فراوانی به همراه خواهد داشت.

بهترین بازی های سال 2019

– بازی Borderlands 3

پتلفرم‌ها: پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، رایانه‌های شخصی
تاریخ عرضه: 13 سپتامبر 2019 (22 شهریور 1398)

مدت زیادی طول کشید اما استودیوی گیرباکس (Gearbox) سرانجام قرار است همان چیزی که طرفداران مدت‌ها در آرزویش‌ بودند را به آن‌ها هدیه بدهد. شما در این بازی اکشن شوتر نقش آفرینی، می‌توانید یک شخصیت از چهار گروه موجود را انتخاب کرده، ماموریت‌های مختلفی انجام دهید و تجربه (XP) کسب کنید.

شما همچنین می‌توانید با پیشرفت در بازی و دریافت امتیاز، مهارت‌های تازه‌ای را برای شخصیت خود بازی کنید. این بازی همچنین به شما اجازه می‌دهد تا اسلحه خود را هر طور که دوست دارید، شخصی سازی کنید. از زمان پخش اولین تریلر بازی Borderlands 3، طرفداران و منتقدان به شباهت بیش از حد آن به قسمت‌های قبلی انتقاد داشته‌اند، با این حال باید دید این بازی مورد انتظار تا چه اندازه می‌تواند موفق باشد و آیا به یکی از بهترین بازی های سال 2019 تبدیل می‌شود یا خیر.

شما منتظر کدام یک از بهترین بازی های سال 2019 هستید؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. به Total War: Three Kingdoms خیلی خوشبینم

  2. مورد انتظارترین بازی دنیا رو جالبه قید نکردین،دِلست آف آس ۲ یا همون‌آخرین از ما ۲
    تو نسل قبلی کنسولها بیشتر از ۲۰۰ جایزه گرفت این بازی و امسال با عرضه ی اون بی شک برترین بازی دنیا از ابتدا تا الان خواهد شد

  3. هیچکدام
    والا خوب نیست

  4. امسال اساسین ها رو نداریم