فورد موستانگ اکوبوست

فورد موستانگ اکوبوست با پکیج پرفورمنس در نمایشگاه خودرو نیویورک معرفی شد

فورد موستانگ اکوبوست (Ford Mustang) در نمایشگاه خودرو نیویورک 2019 به صورت رسمی معرفی شد. این خودرو از پکیج پرفورمنس بهره می‌برد که به لطف آن نسبت به مدل‌های استاندارد ارتقا پیدا کرده است. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.

شرکت خودروسازی فورد برای آن دسته از مشتریان خودرو فورد موستانگ اکوبوست که عملکرد بیشتری از این خودرو را انتظار داشتند، پکیج High Performance را در نظر گرفته و آن را به صورت رسمی در نمایشگاه خودرو نیویورک 2019 معرفی کرده است. مشتریان می‌توانند این پکیج را برای مدل‌های کوپه و کابریولت موستانگ سفارش دهند که از مهم‌ترین ویژگی‌های این پکیج می‌توان به موتور 2.3 لیتری 4 سیلندر توبوشارژ هاچ بک داغ فوکوس RS اشاره کرد.

فورد موستانگ اکوبوست

بررسی فورد موستانگ اکوبوست

موتور 2.3 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ خودرو فورد موستانگ اکوبوست نسبت به گذشته با تغییراتی همراه بوده و اکنون می‌تواند 330 اسب بخار تولید کند که نسبت به مدل استاندارد حدود 20 واحد اسب بخار بیشتری ارائه می‌دهد. قدرت تولید شده این موتور توسط گیربکس 6 سرعته دستی یا 10 سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود. بر اساس اعلام شرکت فورد، این خودرو می‌تواند ظرف مدت 4 ثانیه از سرعت صفر به 96 کیلومتر بر ساعت برسد.

فورد موستانگ اکوبوست

سرعت فورد موستانگ اکوبوست نسبت به مدل استاندارد حدود 55 کیلومتر بر ساعت افزایش پیدا کرده و حالا حداکثر سرعت این خودرو 250 کیلومتر بر ساعت است. این خودرو از سیستم اگزوز کاملا فعال با چهار سراگزوز بهره می‌برد که به لطف آن صدای تهاجمی‌تری از این خودرو تولید می‌شود. برای سیستم تعلیق این خودرو نیز قطعات جدیدی در نظر گرفته‌اند و حتی طراحان از کالیپرهای ترمز 4 پیستونه جلو موستانگ GT برای این خودرو استفاده کرده‌اند.

فورد موستانگ اکوبوست

با اضافه شدن پکیج High Performance به فورد موستانگ اکوبوست، این خودرو از دیفرانسیل لغزش محدود بهره می‌برد که به همراه تنظیم مجدد سیستم فرمان، سیستم ABS و سیستم کنترل پایداری به همراه توزیع وزن 53 به 47 باعث شده است تا سواری این خودرو در پیست‌ها منحصربه‌فرد باشد. همچنین رانندگی با این خودرو در مسیرهای کوهستانی و پیچ‌درپیچ بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

فورد موستانگ اکوبوست

به لطف پکیج High Performance در ظاهر این خودرو نیز تغییراتی ایجاد شده است. در این خودرو جلوپنجره مشکی‌رنگ، قاب آینه‌های جانبی خاکستری‌رنگ، اسپویلر عقب، خطوط خاکستری روی کاپوت، رینگ‌های 19 اینچی با لاستیک‌های تابستانی 255 و نشان‌های جانبی را مشاهده می‌کنیم که ظاهر کلی این خودرو را نسبت به مدل استاندارد با تفاوت‌های زیادی همراه کرده است. طراحان از اسپلیتر جلو و کانال‌های خنک‌کننده ترمزهای موستانگ GT برای این خودرو استفاده کرده‌اند.

فورد موستانگ اکوبوست

برای فورد موستانگ اکوبوست پکیجی با نام هندلینگ نیز در نظر گرفته‌اند و مشتریان می‌توانند آن را خریداری کنند. در این پکیج رینگ‌های 19 اینچی با لاستیک‌های 265 پیرلی P Zero کورسا، دیفرانسیل لغزش محدود تورسن، کمک‌فنرهای MagneRide با تنظیم خاص و ترمزهای نیمه فلزی ارائه می‌شود. این خودرو از پاییز سال 2019 در نمایندگی‌های فروش عرضه می‌شود.

گالری فورد موستانگ اکوبوست