زمان پخش سریال ویچر (The Witcher) مشخص شد

گرالت، شخصیت محبوب بازی‌های ویدیویی به زودی به دنیای تلویزیون قدم می‌گذارد. سریال ویچر (The Witcher) در حال ساخته شدن است و حالا مشخص شده چه زمانی باید منتظر آن باشیم.

اولین تصویر هنری کاویل (Henry Cavill) در نقش گرالت، سال گذشته منتشر شد و نتوانست نظر طرفداران را جلب کند اما کافی است تا انتهای سال 2019 منتظر بمانیم و ببینیم که آیا او در نهایت می‌تواند در نقش این شخصیت محبوب در سریال ویچر راضی کننده ظاهر شود یا خیر.

زمان پخش سریال ویچر – The Witcher

طبق اخبار منتشر شده، سریال ویچر در سه ماهه آخر سال 2019 پخش خواهد شد. این بدین معناست که بین ماه اکتبر (اواسط مهر ماه) تا ماه دسامبر (اواسط آذر ماه) باید منتظر پخش این سریال مورد انتظار از سرویس نتفلیکس باشیم. انتظار از این سریال بالا است و تا عرضه اولین تریلر نمی‌توان با قاطعیت از کیفیت آن صحبت کند. پیش بینی می‌شود که اولین تریلر سریال، یک ماه مانده تا پخش منتشر شود.

سریال ویچر

تا اینجا تایید شده که این سریال به منبع اصلی، یعنی سری کتاب‌هایی به همین نام نوشته نویسنده لهستانی، آندژی ساپکوفسکی (Andrzej Sapkowski) وفادار خواهد بود و کمتر به مجموعه بازی محبوب آن می‌پردازد. خلاصه داستان سریال هم که مدتی پیش منتظر شد، چندان واضح نیست و اطلاعات دقیقی به طرفداران ارائه نمی‌کند: «گرالت، یک شکارچی هیولاهای جهش یافته، در تلاش است تا جایگاه خود را در جهان پیدا کند؛ جهانی که در آن انسان‌ها ثابت کرده‌اند فاسدتر از هیولاها هستند». علاوه بر این‌ها، سازنده سریال، لورن هیسریچ (Lauren Hissrich) اعلام کرده که ویچر دارای محتوای بزرگسالانه خواهد بود و مناسب افراد کم‌سن نیست.

سری بازی‌ ویچر در بین بازی‌دوستان بسیار محبوب است و قسمت سوم آن The Witcher 3: Wild Hunt در سال 2015 توانست یک موفقیت عظیم بدست بیاورد.

فصل اول سریال The Witcher دارای 8 قسمت خواهد بود که همه آن‌ها به صورت همزمان در سرویس نتفلیکس منتشر می‌شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. زمانش که خیلی دیره امید وارم قشنگ باشه همراه با صحنه خیلی خوبه مثل بازیش 😅😅😅😅

  2. رمانش بله شدت مزخرفه ولی بازیش شاهکاره حالا باید دید سریال چی در میاد