تاریخ اکران فیلم ماینکرفت (Minecraft) مشخص شد

بازی Minecraft از زمان عرضه در سال 2011 تاکنون توانسته به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ویدیویی تاریخ تبدیل شود و همین محبوبیت کافی است تا به دنیای سینما نیز راه پیدا کند. حال، تاریخ اکران فیلم ماینکرفت مشخص شده که در ادامه می‌توانید از آن مطلع شوید.

تا پیش از این قرار بود فیلم ماینکرفت در تاریخ 24 مه 2019 (3 خرداد 1398) به اکران سینماها در آید اما به دلایل متخلف فیلم وارد مرحله تولید نشد و حالا شرکت برادران وارنر تاریخ اکران تازه‌ای برای آن در نظر گرفته است.

طبق اعلام وارنر، فیلم Minecraft در تاریخ 4 مارس 2022 (13 اسفند 1400) به اکران در می‌آید. در این مدت اتفاقات مختلفی در پشت تولید فیلم رخ داد که باعث شد این بازی سندباکس محبوب با تاخیر فراوان به دنیای سینما وارد شود. ایده ساخت فیلم ماینکرفت پس از موفقیت فیلم لگو در سال 2014 به میان آمد و تهیه کننده آن، روی لی (Roy Lee) به عنوان تهیه کننده ماینکرفت انتخاب شد و شان لوی (Shawn Levy)، کارگردان فیلم شبی در موزه قرار بود آن را بسازد که به دلیل ساخت پروژه‌های دیگر، از ساخت‌ آن کناره گیری کرد. پس از آن، راب مک ‌الهنی (Rob McElhenney) سازنده و ستاره سریال فیلادلفیا همیشه آفتابی است به عنوان کارگردان انتخاب شد که او نیز کنار رفت. تهیه کنندگان اخیرا پیتر سالت (Peter Sollett) را استخدام کرده‌اند که فیلم فهرست بی پایان آهنگ‌های نیک و نورا (Nick and Norah’s Infinite Playlist) و ساخت قسمت‌هایی از سریال‌ وینل (Vinyl) را در کارنامه دارد.

فیلم ماینکرفت

فیلم ماینکرفت (Minecraft) در چه موردی خواهد بود؟

علاوه بر تاریخ اکران، خلاصه‌ رسمی فیلم نیز منتشر شده که بدین شرح است:

ما داستان یک دختر نوجوان و گروهی از دوستان ماجراجوی متفاوت او را روایت خواهیم کرد. پس از آنکه اندر دراگون (Ender Dragon) بدجنس در راه نابودی قدم می‌گذارد، آن‌ها باید دنیای اورولد (Overworld) زیبای خودشان را نجات دهند.

راب مک ‌الهنی پیش از جدایی، یک فیلمنامه برای Minecraft نوشته بود که مشخص نیست تهیه کننده از آن استفاده خواهند کرد یا یک فیلمنامه کاملا جدید برای فیلم می‌نویسند.

آیا ماینکرفت تا سال 2022 همچنان محبوب خواهد بود و فیلم‌اش می‌تواند مخاطبان را هیجان‌زده کند؟ باید منتظر ماند و دید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. من که میگم باید انیمیشن اش جالب باشه

  2. سه تا انیمیشن ساختن همش هم شکست خورد نمیدونم چ اصراریه