صفحه نمایش سامسونگ گلکسی فولد

صفحه نمایش سامسونگ گلکسی فولد شدیدا دوست‌دار چشم شماست!

صفحه نمایش سامسونگ گلکسی فولد از نظر آسودگی کار با آن برای چشم، در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد. این خبر در حالی منتشر شد که چند روزی است جنجال زیادی بر سر مشکلات نمایشگر گلکسی فولد برپا شده است.

سامسونگ گلکسی فولد در حال سپری کردن روزهای بسیار عجیبی است! سازنده چندی پیش اعلام کرد میزان تقاضا برای خرید سامسونگ گلکسی فولد بیش از حد تصور بوده است، به طوری که آن‌ها را شوکه کرده و افراد زیادی همچنان درهای شرکت را برای خرید اولین گوشی منعطف دنیا می‌کوبند! بعد از انتشار این خبر گزارش مشکلاتی عجیب در نمایشگر سامسونگ گلکسی فولد جنجالی شد. بر اساس آن، تعدادی از وب سایت‌های بررسی‌کننده گوشی پیش از عرضه آن به بازار، با مشکلاتی عجیب رو به رو شده بودند. البته فورا مسعود فیاضی درباره مشکلات نمایشگر سامسونگ گلکسی فولد اظهار نظر کرد و سبب شد خیالمان راحت شود.

تاییدیه Eye Comfort نمایشگر سامسونگ گلکسی فولد

این مرتبه نوبت به آن رسیده تا خبری خوشحال‌کننده درباره صفحه نمایش سامسونگ گلکسی فولد بشنویم. بر اساس ارزیابی‌های آزمایشگاه آلمانی TÜV Rheinland، اولین گوشی انعطاف پذیر دنیا دوست‌دار چشم است و کار کردن با آن برای مدت زمان طولانی، کمترین آسیب ممکن را به چشم می‌رساند.

صفحه نمایش سامسونگ گلکسی فولد

میزان نور آبی منتشر شده توسط صفحه نمایش سامسونگ گلکسی فولد به حداقل رسیده است، به همین دلیل حین کار کردن با آن در تاریکی، خواب کاربر مختل نخواهد شد. تنها 7 درصد طول موج‌های این نمایشگر در طیف بین 415 الی 455 نانومتر قرار می‌گیرند، ناحیه‌ای که طول موج‌های آن برای چشم مضر است. میزان بسیار کم طول موج‌های مضر ساطع شده از صفحه نمایش سامسونگ گلکسی فولد را می‌توان یک رکورد دانست. به همین دلیل آزمایشگاه TÜV Rheinland تاییدیه Eye Comfort را برای اولین گوشی انعطاف پذیر سامسونگ صادر و اعلام کرد نمایشگر این گوشی شدیدا دوست‌دار چشم است!

صفحه نمایش سامسونگ گلکسی فولد

به نظر می‌رسد سامسونگ در زمینه ساخت نمایشگرهای او ال ای دی، یک استاد توانمند شده است، به طوری که می‌تواند بدون نیاز به استفاده از سخت افزارها و نرم افزارهای اضافی به منظور تنظیم دقت رنگ‌ها، انتشار نور مضر آبی رنگ نمایشگرهای موبایل خود را به حداقل برساند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. اسفند دود کنید براش تا نمایشگرش چشم نخوره خخخخخخ 😂😂

  2. اینو باید زودتر اینجوری میکرد

  3. خورده شیشه نره تو چشتون
    خطر پریدن خورده شیشه به چشم لطفا با عینک وارد شوید 😂😂😂😂