هن تنگ رد 01

با کانسپت جذاب هن تنگ رد 01 آشنا شوید

هن تنگ رد 01 (HanTeng Red 01) کانسپت جدید شرکت خودروسازی هن تنگ است که در نمایشگاه خودرو شانگهای 2019 به نمایش درآمد. در ادامه مشخصات و امکانات این کانسپت الکتریکی جذاب را بررسی می‌کنیم.

شرکت چینی HanTeng از کانسپت جذاب هن تنگ رد 01 در نمایشگاه خودرو شانگهای 2019 به صورت رسمی رونمایی کرد. این خودروساز چینی برای رد 01 یک موتور الکتریکی و یک موتور درون‌سوز 2 لیتری استاندارد در نظر گرفته است. این کانسپت توسط یک طراح بلاروسی ساخته شده است و به احتمال زیاد نسخه تولیدی آن به صورت انبوه به بازار عرضه خواهد شد. در طراحی عقب این خودرو شاهد نمایی از یک خودرو فست بک هستیم.

هن تنگ رد 01

بررسی هن تنگ رد 01

امروزه بسیاری از خودروسازان سعی می‌کنند در محصولات خود تعداد خطوط بدنه را کاهش دهند، اما در کانسپت هن تنگ رد 01 شاهد خطوط متعددی هستیم که نمای زیبایی را به وجود آورده است. نمای جلوی این خودرو در وضعیت خوبی قرار دارد که در کنار سقف خمیده و پروفایل عقب بی ام و شکل به جذابیت این خودرو افزوده است. ظاهر جانبی این خودرو با ابهت به نظر می‌رسد که این ویژگی‌ را مدیون رینگ‌های بزرگ و چند پره است. طراحان به جای آینه‌های سنتی از دوبین‌های جانبی استفاده کرده‌اند که تاکنون مشخص نشده این ویژگی در نسخه تولیدی نیز قرار خواهد داشت یا خیر.

هن تنگ رد 01

مدل پایه هن تنگ رد 01 از یک موتور 2 لیتری توربو بهره می‌برد که توسط میتسوبیشی ساخته شده است. این موتور می‌تواند قدرتی معادل 190 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتن‌متری تولید کند. گفتنی است این موتور در کراس اوور هن تنگ ایکس 7 نیز استفاده شده است. همچنین مدل الکتریکی این خودرو از سامانه چهار چرخ محرک بهره می‌برد و برد آن نیز حدود 600 کیلومتر است. هرچند ظرفیت باتری کانسپت هن تنگ رد 01 اعلام نشده است، اما مجموعه‌ای از باتری‌ها در بخش پایینی کف خودرو قرار می‌گیرند که این مورد طراحی شبیه خودرو تسلا مدل اس خواهد بود.

تصاویر هن تنگ رد 01

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. یه کشور طراحیش کرده یه کشور موتورشو ردیف کرده یه کشور گیربوکسشو ساخته که این شرکته چینی زبونش دراز بشه بگه این اشغالو من ساختن

  2. از اشناییتون خوشبختم