تاثیرگذارترین زن سال 2019

عنوان تاثیرگذارترین زن سال 2019 سیلیکون ولی به یک ایرانی رسید

عنوان تاثیرگذارترین زن سال 2019 در سیلیکون ولی به ندا طباطبایی، زن ایرانی‌تبار مقیم کانادا اهدا شد. وی با فعالیت در زمینه توسعه، پیاده‌سازی و رهبری استراتژی‌های نوآورانه در کسب‌وکارها توانست به این عنوان دست پیدا کند.

مجله کسب‌وکاری سیلیکون ولی (Silicon Valley Business Journal) به صورت سالانه پس از بررسی‌های کارشناسانه 100 زن تاثیرگذار جهان را معرفی و از آن‌ها تجلیل می‌کند که در سال 2019 خانم ندا طباطبایی، نایب‌رئیس هوش تجاری تیم هاکی روی یخ سن خوزه شارکز در کانادا توانست به برای نخستین بار به عنوان یک زن ایرانی جایزه تاثیرگذارترین زن سال 2019 را به دست بیاورد. این جایزه ماه آینده در هتل فرمونت در سن خوزه به او اهدا خواهد شد.

همه چیز درباره تاثیرگذارترین زن سال 2019

ندا طباطبایی در دوران کودکی به همراه خانواده خود به کشور کانادا مهاجرت کرد. وی توانست در دانشگاه تورنتو مدرک کارشناسی اقتصاد خود را دریافت کند و فعالیت خود را نیز در همین رشته ادامه داد. وی با پیشرفت‌های چشمگیر خود توانست به مقام نایب‌رئیس هوش تجاری تیم هاکی روی یخ سن خوزه شارکز دست پیدا کند. ندا طباطبایی در تاریخ 28 مارس 2019 نخستین Women of Teal و پنلی شامل زنان مدیر ارشد در سیلیکون ولی را در مرکز شارکز راه‌اندازی خواهد کرد که به واسطه آن زنان برجسته شبکه معرفی خواهند شد. وی همچنین در سازمان‌های غیرانتفاعی و خیریه‌ای نظیر بنیاد شارکز و WiST (زنان حاضر در تکنولوژی ورزشی) ادامه خواهد داد.