تست مقاومت هواوی پی 30 پرو

تست مقاومت هواوی پی 30 پرو را در این ویدیو تماشا کنید

ویدیوی تست مقاومت هواوی پی 30 پرو منتشر شد. این ویدیو نشان می‌دهد Huawei P30 Pro به بدنه‌ای مقاوم مجهز شده است.

هواوی پی 30 پرو را باید علاوه بر گوشی هوشمندی مجهز به دوربینی قدرتمند، صاحب بدنه‌ای محکم نیز دانست. کانال JerryRigEverything در یوتیوب که به طور تخصصی در زمینه تست مقاومت گجت‌های هوشمند فعالیت می‌کند، به تازگی ویدیویی جدید منتشر کرده و طی آن، به تست مقاومت هواوی پی 30 پرو پرداخته است.

پرچمدار هواوی آزمایش‌های مقاومت در برابر شعله‌های آتش و خم شدن را با موفقیت پشت سر گذاشت، اما در آزمایش مقاومت در برابر خط و خش، در نهایت شانه خم کرد و چند خش روی بدنه‌اش افتاد.

همانطور که در تست مقاومت هواوی پی 30 پرو نیز تایید شد، پنل پشتی و کناری گوشی مجددا از شیشه ساخته شده‌اند، اما هواوی در پرچمدار سال جاری در مقایسه با مدل سال قبل، تغییراتی مهم اعمال کرده است. به همین دلیل برخلاف هواوی پی 20 پرو که سال گذشته، در تست مقاومت در برابر خم شدن شکست خورد، هواوی پی 30 پرو به راحتی در برابر فشار وارده روی بدنه‌اش مقاومت می‌کرد.

احتمال می‌دهیم استفاده از شیشه‌ خمیده در پنل پشتی و جلویی سبب افزایش استحکام بدنه هواوی پی 30 پرو در مقایسه با قبل شده است، به همین دلیل به راحتی نمی‌توان آن را خم کرد. با این حال، استفاده از چنین پنلی در دو سمت بدنه سبب شده حساسیت آن در مقابل آسیب‌هایی همچون خط و خش و همچنین سقوط از ارتفاع افزایش پیدا کند.

ویدیوی تست مقاومت هواوی پی 30 پرو