همراه اول

همراه اول در دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه حضور خواهد داشت

همراه اول در دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه حضور فعالی خواهد داشت. این نمایشگاه موسوم به فاینکس 2019 از روز دوشنبه 2 اردیبهشت ماه تا روز پنجشنبه 5 اردیبهشت 98 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه موسوم به فاینکس 2019 از روز دوشنبه 2 اردیبهشت ماه تا روز پنجشنبه 5 اردیبهشت 98 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. از اهداف مهم این نمایشگاه می‌توان به توسعه فرهنگ و سرمایه‌گذاری صحیح در دارایی‌های مالی اشاره کرد که اپراتور همراه اول نیز در آن مشارکتی فعال خواهد داشت.

نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

هدف همراه اول از شرکت در فاینکس 2019 

از مهم‌ترین اهداف همراه‌اول از شرکت در نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه می‌توان به فراهم کردن زمینه انجام تعاملات مناسب با سهام‌داران اشاره کرد. اپراتور همراه اول به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های بورسی کشور محسوب می‌شود و با هدف فراهم کردن زمینه انجام تعاملات مناسب با سهام‌داران، تحلیل‌گران و فعالان بازار سرمایه با حضور مدیران مرتبط با حوزه مالی و سرمایه‌گذاری در سالن 41 و B41 این نمایشگاه حضور خواهد داشت و برای پاسخگویی به سوالات سهامداران آماده خواهد بود.

البته شرکت کسب‌وکارهای نوپای حرکت اول به عنوان بازوی سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکت ارتباطات سیار ایران در این نمایشگاه حضور خواهد داشت. همراه اول علاوه بر معرفی و ارائه برنامه‌های شرکت در ارتباط با سرمایه‌گذاری روی کسب‌و‌کارهای نوپا، آماده دریافت طرح‌های دارای قابلیت سرمایه‌گذاری به خصوص در حوزه فین تک خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. من یکی نفهمیدم همراه اول چرا توی همه کارا هست؟؟