گوشی Realme 3 Pro

گوشی Realme 3 Pro مجهز به اسنپدراگون 710 معرفی شد

کمپانی ریلمی از یک پرچمدار اقتصادی جدید برای گوشی‌های خود پرده برداشت. گوشی Realme 3 Pro به تراشه‌ی اسنپدراگون 710 مجهز است و از قابلیت‌های جذابی نظیر دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی بهره می‌برد. در ادامه با سایر مشخصات فنی٬ قابلیت ها و قیمت گوشی ریلمی 3 پرو بیشتر آشنا شوید.

گوشی Realme 3 Pro پس از انتشار مجموعه‌ای از تیزرهای تبلیغاتی و افشاگری‌ها٬ رسما معرف شد. این دیوایس به یک نمایشگر 6.3 اینچی فول اچ دی پلاس و تراشه‌ی اسنپدراگون 710 زیر قاب خود٬ دوربین‌هایی بهتر و ظرفیت رم بیشتر نسبت به نسخه اصلی گوشی Realme 3 تجهیز شده است.

مشخصات فنی گوشی Realme 3 Pro

در بخش دوربین٬ ریلمی 3 پرو به دو سنسور 16 + 5 مگاپیکسلی با سنسور اصلی IMX519 درست مشابه وان پلاس 6 تی بهره‌مند خواهد بود. دوربین سلفی گوشی نیز یک سنسور 25 مگاپیکسلی با فوکوس ثابت و لنز f/2.0 استاندارد را به خدمت گرفته است که به‌روزرسانی بزرگی در مقایسه با دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی ریلمی 3 محسوب می‌شود. پنل پشتی همچنین از یک اسکنر اثر انگشت میزبانی می‌کند.

گوشی Realme 3 Pro

ریلمی تراشه‌ی اسنپدراگون 710 را با سه پیکربندی متفاوت همراه ساخته است. این پیکربندی‌ها شامل 4 گیگ رم + 64 گیگ حافظه داخلی و 6 گیگ رم + 64 گیگ حافظه داخلی و 6 گیگ رم و 128 گیگ حافظه‌ی داخلی می‌شوند که همگی را می‌توان به لطف یک کارت میکرو اس دی تا 256 گیگابایت ارتقاء داد. این کارت حافظه را در خشاب جداگانه‌ای از دو سیم کارت قرار می‌گیرد.

گوشی Realme 3 Pro

در راس بخش نرم افزاری این گوشی رابط کاربری Color OS 6.0 بر پایه‌ی اندروید 9 پای قرار دارد. نرم افزار دوربین این گوشی نیز از قابلیت‌های جذابی نظیر “Chroma Boost” برای بهبود کنتراست تصاویر٬ حالت “Nightscape” برای ثبت عکس‌های بهتر در تاریکی و همچنین فیلمبرداری اسلوموشن با نرخ 960 فریم بر ثانیه و وضوح HD بهره می‌برد. ظرفیت باتری این دیوایس نیز 4.045 میلی‌آمپر ساعت است و با توجه به این که ریلمی زیر نظر شرکت اوپو فعالیت می‌کند٬ این گوشی با یک شارژر 20 وات VOOC 3.0 در داخل جعبه‌ی خود عرضه خواهد شد. هرچند متاسفانه این گوشی با درگاه قدیمی میکرو یو اس بی به جای درگاه مدرن USB-C همراه است.

قیمت گوشی Realme 3 Pro

گوشی Realme 3 Pro در سه رنگ مختلف خاکستری٬ آبی و بنفش عرضه خواهد شد. قیمت نسخه پایه این گوشی با 4 گیگ رم و 64 گیگ حافظه داخلی 200 دلار قیمت دارد و نسخه بالارده‌ی آن با 6 گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی 245 دلار قیمت خواهد داشت.