اولین تریلر سریال سوامپ تینگ (Swamp Thing) را تماشا کنید

شرکت دی سی سرانجام اولین تریلر سریال سوامپ تینگ را منتشر کرد. ابرقهرمان محبوب این شرکت را در ویدیوی جدید سریال مورد انتظار Swamp Thing مشاهده کنید.

فصل اول سریال سوامپ تینگ در ابتدا قرار بود 13 قسمت باشد که به دلیل هزینه‌های بالای ساخت، به 10 قسمت کاهش پیدا کرد. در این تریلر می‌توانید برای اولین بار با نسخه لایو اکشن جدید این ابرقهرمان ملاقات کنید.

سریال سوامپ تینگ

سوامپ تینگ توسط لن وین و برنی رایتسون ساخته و اولین بار در سال 1971 معرفی شد. وس کریون در سال 1982 اولین فیلم بر اساس این شخصیت را ساخت که داستان مردی به نام آلک هولند را روایت می‌کرد که تبدیل به هیولایی به نام سوامپ تینگ می‌شود. در ماه مه سال 2018 دی سی تصمیم گرفت تا این شخصیت را یک بار دیگر زنده کند و از آن یک سریال جدید بسازد، آن‌ها جیمز وان (James Wan) کارگردان مشهور مجموعه فیلم احضار را به عنوان تهیه کننده سریال برگزیدند. این مجموعه جدید که کریستال رید (Crystal Reed) نقش اصلی زن آن را بازی می‌کند، به گفته نویسنده قرار است ترسناک، خشن و بزرگسالانه باشد.

در این تریلر 88 ثانیه‌ای می‌توانید مشاهده کنید که اَبی آرکین، وجود یک ویروس را در شهر لوئیزیانا بررسی می‌کند. شما همچنین برای لحظاتی داستان را از زاویه دید سوامپ تینگ مشاهده می‌کنید که به سوی یک قایق می‌رود. همچنین برای لحظاتی تبدیل شدن آلن هولند به سوامپ تینگ نشان داده می‌شود و پس از آن، تریلر، بر روی فریادها و غافل گیرشدن‌های شخصیت‌ها تمرکز دارد.

تریلر سریال سوامپ تینگ – Swamp Thing

شرکت دی سی از سال گذشته میلادی، شبکه اختصاصی خود را راه اندازی کرده و سریال Swamp Thing چهارمین سریال آن‌ها محسوب می‌شود. آن‌ها تاکنون سریال تایتان‌ها، انیمیشن یانگ جاستیس و دووم پاترول را پخش کرده‌اند که تمامی آن‌ها از نظر جلب نظر مخاطب موفق بوده‌اند. سرویس استریم دی سی یونیورس به زودی سریال انیمیشنی هارلی کویین را نیز پخش خواهد کرد و فصل اول سریال استارگرل از سال آینده آغاز می‌گردد.

آن چیزی که از تریلر سریال سوامپ تینگ دریافت کردیم این است که قرار نیست فضای کارتونی داشته باشد و با حضور جیمز وان و لن وایزمن در مقام تهیه کننده، طرفداران می‌توانند انتظار یک سریال ترسناک و بزرگسالانه را داشته باشند که می‌تواند ساختارشکن ظاهر شود. باید دید آیا این سریال می‌تواند به یکی درخشان‌ترین آثار ترسناک تلویزیونی سال تبدیل شود یا خیر.

اولین قسمت این سریال در تاریخ 31 مه 2019 (10 خرداد 1398) پخش خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. سریال فوق العاده فقط همین

  2. اه این قد بدم از اینا میاد