اوپو ای 9

گوشی اوپو ای 9 مجهز به نمایشگری 6.5 اینچی رونمایی شد

اوپو ای 9 (Oppo A9) مجهز به صفحه نمایشی بزرگ و یک باتری غول‌پیکر معرفی شد. در ادامه بیشتر با قابلیت‌ها و مشخصات فنی گوشی اوپو A9 آشنا خواهیم شد.

تنها دو روز بعد از انتشار شایعات مربوط به تولید گوشی هوشمند A9 توسط شرکت اوپو، این محصول رونمایی شد. اوپو ای 9 به نمایشگری 6.53 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس مجهز شده و در بالاترین قسمت صفحه نمایش، یک ناچ بسیار کوچک شبیه به قطره آب به منظور قرارگیری دوربین سلفی وجود دارد. طراحی بدون حاشیه بی‌نظیر اوپو ای 9 سبب شده نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه آن برابر 90.7 درصد باشد.

سایر ویژگی‌های اوپو ای 9

تراشه این گوشی هوشمند مدیاتک هلیو پی 70 بوده و حافظه رم آن 6 گیگابایت در نظر گرفته شده است. سیستم عامل اندروید سفارشی‌سازی شده ColorOS 6 بر اساس اندروید 9 پای توسعه یافته است. وجود 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی اغلب کاربران را از کارت حافظه جانبی بی‌نیاز می‌کند. پشتیبانی از قابلیت GameBoost 2.0 به کاربران اجازه می‌دهد با وجود میان‌رده بودن دستگاه، از تمام توان سخت افزاری آن برای اجرای بازی‌های موبایل استفاده کنند.

دوربین دوگانه اصلی اوپو ای 9 از دو سنسور 16 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود. بالای صفحه نمایش و روی ناچ، یک سنسور 16 مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی وجود دارد. اسکنر اثر انگشت روی پنل پشتی و زیر فلاش ال ای دی دوربین اصلی قرار داد.

بدنه سخ نسخه اوپو ای 9 به صورت گردینت رنگ‌آمیزی شده است. سه نسخه رنگ عرضه شده برای آن یخی، ارغوانی و سبز هستند. کل سخت افزار گوشی از یک باتری 4020 میلی‌آمپر ساعتی قدرت می‌گیرد. قیمت گوشی اوپو ای 9 برابر 265 دلار اعلام شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*