آیا بازی هیلو اینفینیت (Halo Infinite) دارای بخش بتل رویال خواهد بود؟

اخیرا شایعاتی پیرامون وجود بخش بتل رویال در بازی هیلو اینفینیت (Halo Infinite) منتشر شده است و حالا سازندگان بازی در این مورد اظهارنظر کرده‌اند.

طبق اظهارات استودیوی 343 اینداستریز، بازی هیلو اینفینیت به صورت رسمی بخش بتل رویال نخواهد داشت اما شاید این شرایط را برای شما فراهم کند تا بخش بتل رویال خودتان را بسازید!

بازی هیلو اینفینیت قرار است بخش دو نفره اسپلیت اسکرین داشته باشد و این بار از نسخه رایانه‌های شخصی آن کاملا پشتیبانی خواهد شد؛ ضمن اینکه بخش شخصی سازی نیز از بازی هیلو ریچ بازگشته است. با این حال، فرانک اوکانر، کارگردان بخش توسعه و طراحی مجموعه هیلو اعلام کرده که بازی دارای بخش بتل رویال نخواهد بود، حداقل به صورت رسمی خیر.

Halo Infinite

او اضافه کرد که سبک بتل رویال جز اولویت‌های استودیوی سازنده به حساب نمی‌آید اما احتمالا در بازی ابزارهای زیادی برای ساخت مُدها و نقشه‌های مختلف قرار داده می‌شود تا بازیکنان به وسیله آن‌ها بتوانند یک مپ بتل رویال طراحی کنند. با این تفاسیر، به نظر نمی‌رسد که شاهد یک بخش بتل رویال رسمی مشابه بازی‌های فورتنایت و پابجی باشیم. با این حال حتی این احتمال وجود دارد که هنگام عرضه بازی، این ابزارها فعال نباشند یا با بروزرسانی به بازی اضافه شوند و یا حتی این ابزار اصلا برای بازی مذکور وجود نداشته و منظور او کالکشن مستر چیف بوده باشد. او همچنین به این مسئله اشاره داشت که هنوز مُدهای رسمی بازی قطعی نشده‌اند که در این صورت، احتمال دارد در نهایت شاهد گنجانده شدن یک بخش بتل رویال در بازی باشیم.

بازی هیلو اینفینیت که ساخت آن از سال 2015 آغاز شده، از یک موتور بازی جدید به نام اسلیپ‌اسپیس (Slipspace) استفاده می‌کند و هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارد. همچنین طبق شایعات این بازی دارای بودجه‌ای فراتر از 500 میلیون دلار است که آن را به یکی از پرخرج‌ترین بازی‌های ویدیویی تاریخ تبدیل می‌کند. گفته می‌شود که انتشار این بازی همزمان با ورود کنسول جدید ایکس باکس به بازار صورت خواهد گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. دلمون خوشه ها داریم وقت میگذرونیم حیف نباشه این بازی رو از دست بدیم