تریلر نهایی فیلم گودزیلا: سلطان هیولاها (Godzilla 2) منتشر شد

پس از معرفی کینگ کونگ جدید در فیلم جزیره جمجمه، حالا نوبت بازگشت گودزیلا است تا همه چیز را برای مبارزه آن‌ها آماده کند. تریلر نهایی فیلم گودزیلا: سلطان هیولاها (Godzilla: King of the Monsters) را در ادامه مشاهده کنید.

فیلم گودزیلا: سلطان هیولاها دنباله قسمت اول است که در سال 2014 اکران شد. کارگردانی فیلم را این بار مایکل دووگرتی بر عهده دارد که آثاری همچون تریک آور تریت و کرمپوس را ساخته است. نقش اصلی فیلم برعهده میلی بابی براون، یکی از ستارگان سریال چیزهای عجیب‌تر است و در کنار او ستارگانی همچون، ورا فارمیگا، کایل چندلر، برادلی وایتفورد، جانگ زئی و کن واتانابه به ایفای نقش می‌پردازند.

در این فیلم، سازمان مخفی مونارک نیز حضور دارد که در قسمت اول معرفی شد و در فیلم کونگ: جزیره جمجمه نیز حضور داشت. اگر فیلم کونگ را مشاهده کرده باشد، در بخش پایانی، ظهور هیولاهای جدیدی وعده داده شد که در این فیلم با آن‌ها ملاقات خواهیم کرد. مونارک در کنار گودزیلا، باید تلاش کند تا جلوی نابودی نسل بشر را بگیرد.

اولین چیزی که در این تریلر به چشم می‌خورد این است که هیولاهای فیلم، موجوداتی بی‌مغز نیستند بلکه عظمت خاصی دارند و این همان چیزی است که طرفداران گودزیلا در مورد آن دوست دارند. نه فقط به خاطر نابودی‌ها، تخریب‌های گسترده و مبارزات هیولایی حماسی، به این دلیل که این هیولاها دوست‌ داشتنی‌ هستند و همین مسئله، تفاوت میان گودزیلا و فیلم‌هایی همچون رمپیج (Rampage) را رقم می‌زند.

تریلر نهایی فیلم گودزیلا: سلطان هیولاها – Godzilla: King of the Monsters

در قسمت اول، گودزیلا در شهر سان فرانسیسکو به مبارزه با موتوها (MUTOs) پرداخت اما این بار کار دشوارتری در پیش دارد. ما همچنین می‌دانیم که داستان این فیلم، باعث شکل‌گیری مبارزه گودزیلا با کینگ کونگ در قسمت بعدی خواهد شد و تنها سوال این است که آیا کونگ را در انتهای این فیلم مشاهده خواهیم کرد یا خیر.

قسمت اول گودزیلا به کارگردانی گرت ادواردز با بودجه 160 میلیون دلاری، 529 میلیون دلار فروخت. از تیم بازیگری قسمت اول، تنها کن واتانابه در این قسمت جدید حاضر خواهد بود.

فیلم گودزیلا: سلطان هیولاها که با بودجه 200 میلیون دلاری ساخته شده است؛ در تاریخ 31 مه 2019 (10 خرداد 1398) روی پرده‌های سینما می‌رود و باید دید تا چه اندازه می‌تواند موفق باشد.