هدیه همراه اول

هدیه همراه اول برای مشترکانی که صورتحساب اشتباه را پرداخت کردند

هدیه همراه اول با هدف دلجویی و جلب رضایت آن دسته از مشترکانی که در روز سه شنبه 3 اردیبهشت 98 صورتحساب اشتباه ماه گذشته را پرداخت کردند، در نظر گرفته شده است.

سامانه صورتحساب‌گیری همراه اول در روز سه شنبه 3 اردیبهشت 98 با مشکل فنی مواجه شد که به دنبال آن برای تعدادی از مشترکان این اپراتور صورتحساب‌هایی با مبلغ نادرست صادر گردید. مسئولان اپراتور همراه اول برای مشتری‌مداری و رعایت حقوق مشترکان خود تصمیم گرفته‌اند تا برای آن دسته از مشتریانی که صورتحساب نادرست خود را پرداخت کرده‌اند، هدایایی را به صورت انتخابی اختصاص دهند. گفتنی است این اپراتور در همان روز با ارسال پیامکی به مشترکان از آن‌ها عذرخواهی کرده است و به زودی پیامک اصلاحی صورتحساب برای آن‌ها ارسال خواهد شد.

جزئیات هدیه همراه اول به مشترکان

بر اساس اطلاعیه اپراتور همراه اول، برای دلجویی و کسب رضایت آن تعداد از مشترکانی که در روز سه شنبه 3 اردیبهشت 98 اضافه‌پرداخت داشته‌اند، بسته‌های هدیه مکالمه درون شبکه یک روزه و 2 گیگابایت اینترنت همراه یک روزه به صورت انتخابی در نظر گرفته شده است که تحت عنوان «بسته سپاس» به این مشترکان اختصاص پیدا خواهد کرد. این مشترکان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری ستاره 10 ستاره 6 مربع (#6*10*) یکی از این دو بسته هدیه را فعال کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه